هفته بیست و دوم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: مستحق برد با نتیجه بهتری در این بازی بودیم؛ گل سالم ما به اشتباه مردود اعلام شد 

مصطفوی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: در این بازی می توانستیم با گل های بیشتری برنده بازی باشیم اما متاسفانه گل سالم ما به اشتباه مردود اعلام شد.

به گزارش استقلال نیوز، طبق قوانین فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل اخراج در بازی با گل گهر از حضور در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت منع شد و به جای ایشان صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در این نشست خبری حضور پیدا کرد و صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

              

مستحق برد با نتیجه بهتری در این بازی بودیم

در هر دو نیمه بازی ما موقعیت‌های بسیار باکیفیتی خلق کردیم و تنها نکته منفی بازی این بود که از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند. از دید کارشناسان داوری و صحنه‌ای که خودم هم چک کردم گل دوم ما هم درست بود، اما مستحق برد با نتیجه بهتری در این بازی بودیم.این بازی تمام شد و 3 امتیازش را هم گرفتیم. از امشب و فردا تمام تمرکز ما برای بازی با تیم بسیار خوب  و باکیفیت پرسپولیس است که امروز هم برنده شدند و جدی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی هستند. امیدوارم در هفته آینده هم بازی خوبی داشته باشیم.

* سیلوا عملکرد بسیار خوبی داشت

سبلوا چند جلسه با ما تمرین کرد. امروز هم عملکرد بسیار خوبی داشت و دفاع باتجربه‌ای است. همه بازیکنان حداکثر توان خود را گذاشتند و عملکرد مناسبی داشتند و بازی خیلی خوبی ارائه کردند و برنده شدیم.

* به دلیل داشتن بازیکنان جوان شجاع در دربی موفق خواهیم شد

قبل از بازی هم گفتم که ما بازی به بازی پیش می‌رویم. برای بازی بعد هنوز جلسات فنی برگزار نشده است، اما در دربی تیمی که شجاع‌تر باشد موفق خواهد بود.  ما تیم جوانی داریم و معمولاً بازیکنان جوان‌تر شجاع‌تر هستند.

* گل سالم ما به اشتباه مردود اعلام شد 

هر دو تیم معتقد به پنالتی بودند. ما یک بر صفر برنده شدیم و یک گل ما هم مردود اعلام شد. این سه امتیاز مبارک هواداران‌مان باشد. بازی بسیار بهتری انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی در بازی رفت و برگشت داشتیم و مستحق برد با نتیجه بهتری بودیم. این نظر من است.

* نیمکت نشینی ژستد فنی بود

مجیدی چند بار در مورد بازیکنان مختلف صحبت کرده است. مجیدی یک سری وظایف فنی به بازیکنان می‌دهد و از تمام بازیکنان رضایت دارد. تصمیماتی که گرفته می‌شود بستگی به شرایط بازی دارد و تمام تصمیمات فنی است.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ استقلال با برد به استقبال دربی رفت؛ علیمنصور با یک گل در آزادی زانو زد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل صنعت نفت آبادان؛ تصور اینکه از الان قهرمان شده ایم ساده لوحانه است

ج مارس 11 , 2022
بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل صنعت نفت گفتند: خیلی ساده لوحانه است که از الان خود را قهرمان بدانیم پس باید تا آخرین هفته برای کسب جام قهرمانی تلاش کنیم.           به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل ت...