هفته بیستم لیگ برتر/ حواشی دیدار پیکان و استقلال: یک دقیقه سکوت برای درگذشت ورزشکاران ایرانی در زلزله ترکیه!

حواشی دیدار پیکان و استقلال

پیش از آغاز مسابقه، تیم استقلال(تاج) بنری با پیام تسلیت برای درگذشت ورزشکاران ایرانی در زلزله ترکیه را همراه داشت. بازیکنان دو تیم به همین مناسبت یک دقیقه سکوت کردند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پیکان تهران و  استقلال(تاج) ایران  از ساعت 14:00 امروز دوشنبه(24 بهمن 1401) از هفته بیستم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه پاس فوامین(دستگردی) تهران و بدون حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

* در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در هفته بیستم لیگ برتر روز گذشته در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود، اما این دیدار به دلیل بارش برف به امروز (دوشنبه) موکول شد.

* مسئولان ورزشگاه از چند ساعت مانده به آغاز بازی در حال برف‌روبی و آماده سازی چمن ورزشگاه هستند.

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* خسرو حیدری که قبل از بازی هفته گذشته مورد حمله سارقان قرار گرفته بود، با دست بانداژ شده همراه استقلال وارد ورزشگاه شد.

* بازیکنان و کادرفنی پس از ورود به ورزشگاه از زمین بازی بازدید کردند.

عوامل اجرایی از بامداد امروز برای عملیات برف‌روبی در ورزشگاه حاضر شده و زمین مسابقه را مهیای این دیدار کردند.

* سیدحسین حسینی سنگربان استقلال که به دلیل مصدومیت چند دیدار گذشته آبی‌پوشان را از دست داده بود، امروز در این بازی در ترکیب ثابت استقلال حضور پیدا کرد.

* بازیکنان استقلال در فاصله شروع بازی وارد چمن شدند و خود را گرم کردند که مهدی قایدی مهاجم آبی‌پوشان از روحیه بالایی برخودار بود و برای هم‌تیمی‌هایش آواز خواند.

* از صبح امروز دست‌اندرکاران ورزشگاه دستگردی مشغول آماده‌سازی زمین و جمع کردن کاورهای برفی بودند. از آنجایی که تخلیه برف‌ها در کنار زمین می‌تواند خطراتی را در حین بازی برای بازیکنان داشته باشند، مسئولان دو تیم  پیکان و استقلال از دست‌اندرکاران ورزشگاه دستگردی تقاضا کردند برف‌های کنار زمین را جمع‌آوری کنند تا مشکلی برای بازیکنان و همچنین نفرات ذخیره که قصد گرم کردن پشت دروازه‌های کنار زمین را دارند به وجود نیاید.

* پس از تقاضای مسئولان دو تیم دست‌اندرکاران ورزشگاه مشغول پارو کردن برف‌ها از کنار و اطراف زمین چمن شدند.

* با وجود بارش شدید برف در روز گذشته به دلیل پوشش زمین با کاور، چمن ورزشگاه هیچ مشکلی ندارد و کاملا خشک است.

* رشید مظاهری اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد. سید حسین حسینی، سینا سعیدی‌فر و بهزاد غلامپور نیز اولین استقلالی‌هایی بودند که برای گرم کردن وارد زمین شدند. 

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* رشید مظاهری دروازه‌بان تیم پیکان و سابق استقلال در شروع بازی به سمت نیمکت آبی‌پوشان نرفت و در مراسم شروع بازی هم برخورد سردی با سیدحسین حسینی داشت. کاپیتان پیکان  در کنار زمین تنها با بهزاد غلامپور خوش وبش کرد.

* ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال پیش از شروع بازی، از چمن ورزشگاه پاس قوامین بازدید کرد.

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* سرمربیان دو تیم قبل از شروع بازی خوش و بش گرمی با هم داشتند.

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* پیش از آغاز مسابقه، تیم استقلال بنری با پیام تسلیت برای درگذشت ورزشکاران ایرانی در زلزله ترکیه را همراه داشت. بازیکنان دو تیم به همین مناسبت یک دقیقه سکوت کردند.

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* پیش از شروع مصاف استقلال و پیکان، بازیکنان استقلال به این شکل یاد مرحومان حامد مطرودی، محمد رضا میراحمدی و مهدی سعیداوی سه بازیکن قطع عضو کشور که در زلزله ترکیه درگذشتند را گرامی داشتند.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد 

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* محمدحسین مرادمند مدافع، محمدحسین زواری و مهدی مهدی پور هافبک مصدوم استقلال از روی سکوها تماشاگر بازی شدند.

* با توجه به اینکه تیم پیکان در جام حذفی مهمان نودارومیه است، یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود به همراه برخی اعضای کادرفنی این تیم تماشاگر این دیدار در ورزشگاه دستگردی شدند.

* در دقیقه ۲۰ بازی و پس از برخورد توپ به بازیکن پیکان در محوطه جریمه این تیم، بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند. تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی اعتراض ساپینتو و دیگر نیمکت نشینان استقلال را به همراه داشت. در این صحنه بیژن طاهری از ورود نیمکت نشینان به کنار زمین جلوگیری کرد.

* ساپینتو در چند صحنه از بازیکنان استقلال خواست بازی را با آرامش بیشتری دنبال کنند.

* در این مسابقه محمد جواد آزاده بازیکن پیکان رکورد جالبی را از خود به جا گذاشت. این بازیکن که در دقیقه 76 به میدان آمده بود، در دقیقه 95 و در 20 ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

دیدار دو تیم پیکان تهران و استقلال(تاج ایران)از هفته بیستم لیگ برتر با دوگل به سود شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

* حیدر سلیمانی درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت:

حیدری بسیار خوب داوری کرد و سه اخطار صحیح در نیمه دوم داد که به وسیله آن توانست بازی را مدیریت کند. در دقیقه 19 توپ به دست مدافع پیکان برخورد کرد که دست به بدن بازیکن چسبیده بود و ادامه بازی تصمیمی درست بود.

وی در مورد صحنه‌های مشکوک نیمه دوم مسابقه تصریح کرد: در دقیقه 63 نیز صحنه مشابهی پیش آمد که دست بازیکن استقلال در امتداد بدن او بود و نباید پنالتی اعلام می‌شد. در دقیقه 76 هم مهدی قایدی با رشید مظاهری تک به تک شد که آفساید اعلام نکردن این صحنه، کار خوب کمک داور بود. محمدجواد آزاده نیز دو خطا مرتکب شد که باید در هر دو صحنه کارت زرد می‌گرفت و اخراج او درست بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درخصوص ورود چند بازیکن تیم استقلال به زمین، در ثانیه‌های پایانی نیمه اول بیان کرد: فصل گذشته نیز صحنه مشابهی برای استقلال (در دیدار با هوادار) پیش آمد. امروز هم بازیکن استقلال به‌صورت غیرمجاز وارد زمین شد و باید کارت زرد می‌گرفت.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته بیستم لیگ برتر/ استقلال با یک روز تاخیر پیکان‌سواری کرد؛ چهارمین برد متوالی با گلزنی قایدی و حردانی!

هفته بیستم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل پیکان در نیمه نخست؛ قایدی آماده باشد، غمی نیست!

هفته بیستم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان؛ بازگشت کاپیتان برای پیکان‌سواری!

دیدار پیکان و استقلال به فردا موکول شد

داوران هفته بیستم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل همدان قاضی دیدار پیکان و استقلال!

هفته نوزدهم لیگ برتر/ نفت مسجد سلیمان در آزادی تسلیم شد؛ استقلال با قایدی و رضاوند جان گرفت!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیستم لیگ برتر/ استقلال با یک روز تاخیر پیکان‌سواری کرد؛ چهارمین برد متوالی با گلزنی قایدی و حردانی!

د فوریه 13 , 2023
دیدار تیم های پیکان و استقلال(تاج) ایران  از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان ساپینتو به پایان رسید. به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های پیکان تهران واستقلال(تاج) ایران در دیدار خود از هفته بیستم لیگ بر...