هفته بیستم لیگ برتر/ حواشی دیدار نساجی و استقلال: حضور ژستد و یامگا در ترکیب اصلی؛ برخورد گرم مجیدی با بیانی و شجاعی!

حواشی دیدار نساجی و استقلال

نام رودی ژستد و یامگا در فهرست بازیکنان استقلال(تاج) در بازی امروز قرار گرفته و بر خلاف شایعات این دو بازیکن مشکلی برای همراهی تیمشان ندارند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های نساجی مازندران و استقلال(تاج) ایراناز ساعت 17:00 امشب دوشنبه(9 اسفند 1400) از هفته بیستم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه امام رضا مشهد و بدون حضور تماشاگران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه امام رضا (ع) تعدادی از هواداران استقلال تجمع کرده اند.

* به مناسبت بعثت حضرت پیامبر (ص) کلیپ‌های ویدیویی از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد.

* فرزاد مجیدی و ایزد سیف الله پور در حاشیه گرم کردن دو تیم باهم خوش و بش کردند.

* روی نیمکت استقلال علیرضا رضایی،جعفر سلمانی، رضا آذری، سبحان خاقانی، محمد جواد به آفرین، عزیزی بک آمانوف،امیر ارسلان مطهری،امیر علی صادقی، آرمان رمضانی و سعید مهری حضور دارند.

* روی نیمکت نساجی حسین خطیر،احسان قهاری، حسین زامهران،علیرضا منتظمی،عرفان گل‌محمدی، صابر حردانی، مهرداد عبدی، علیرضا امیرخانی و محمد قربانی. نکته عجیب در فهرست نساجی حضور همزمان متین کریم زاده در لیست بازیکنان اصلی و ذخیره این تیم است. کریم‌زاده در نیم فصل اول در تیم استقلال حضور داشت.

حواشی دیدار نساجی و استقلال

* پیش از آغاز بازی یاد و خاطره شهید ستوان دوم احسان پای خسته، افسر یگان ویژه نیرو انتظامی که هشتم اسفند ۱۴۰۰ توسط دو شرور به شهادت رسیده بود، توسط باشگاه نساجی مازندران، هیئت فوتبال استان و یگان ویژه گرامی داشته شد.

* نام رودی ژستد و یامگا در فهرست بازیکنان استقلال در بازی امروز قرار گرفته و بر خلاف شایعات این دو بازیکن مشکلی برای همراهی تیمشان ندارند.

* پیش از شروع مسابقه روزبه چشمی به سمت ساکت الهامی شاهرخ بیانی رفت و با کادر فنی نساجی خوش و بش کرد.

* مسعود شجاعی و متین کریم‌زاده پیش از شروع بازی به سمت فرهاد مجیدی رفته و با سرمربی استقلال خوش و بش کردند.مجیدی به محض دیدن شجاعی دستی روی سر شجاعی کشید و از او تشکر کرد.

* ساکت الهامی و کادر فنی تیمش به سمت مجیدی و استقلالی‌ها رفته و با آنها خوش و بش کردند. مجیدی برخورد گرمی با شاهرخ بیانی داشت.

* عده ی زیادی افراد ناشناس با سنین مختلف در ساختمان، راه پله ها و فضاهای مختلف استادیوم  حضور دارند و خواهان تماشای بازی  شدند. مشخص نیست این نفرات چگونه وارد استادیوم شده‌اند.

* در دقیقه 14 خطای دانشگر روی اسلامی باعث اعتراض کادر فنی نساجی برای عدم اخطار توسط داور شد.

* در دقیقه 23 بازی فرصت خوبی از روی حرکت دانشگر برای یامگا ایجاد شد اما تعلل این بازیکن باعث شد تا ژستد با بی دقتی توپ را به بیرون بزند. این حرکت باعث ناراحتی دانشگر شد و او از یامگا که خود را به توپ نرسانده گلایه کرد.

* در اواخر نیمه اول، تیم نساجی صاحب پرتاب اوت شد که داور از شروع بازی توسط تیم شمالی جلوگیری کرد تا بازیکنان استقلال به زمین خودشان برگردند. اعضای تیم نساجی که قصد داشتند بازی را به سرعت آغاز کنند به این تصمیم داور شدیده اعتراض کردند. اعتراضات اعضای نساجی در نهایت منجر به کارت زرد گرفتن عادل باباپور مربی این تیم شد.

* رفعتی نماینده فدراسیون عکاسانی که نزدیک پرچم کرنر نساجی نشسته بودند را به پشت تابلوهای تبلیغاتی هدایت کرد.

* پس از سوت پایان بازی در نیمه اول، داور چهارم با صالح حردانی از استقلال و متین کریم زاده از نساجی صحبت کرد.

* فرزاد مجیدی و ساکت الهامی هنگام رفتن به رختکن با هم دست دادند. 

* مسعود شجاعی که در نیمه اول به دلیل آوردن توپ از بیرون به داخل زمین کارت زرد گرفته بود، پس از اتمام این نیمه با رفعتی ناظر مسابقه به گفت‌وگو پرداخت.

* دیدار دو تیم نساجی مازندران و استقلال(تاج) ایران بدون گل در جریان است.

  بروز رسانی می شود

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته بیستم لیگ برتر/ تساوی نساجی و استقلال در نیمه نخست؛ بدشانسی و دیگر هیچ!

هفته بیستم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نساجی؛ بازگشت به سیستم محبوب با حضور عارف غلامی

هفته بیستم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: به پذیرش انواع و اقسام ظلم‌ها عادت کرده ایم؛ کتاب ظلم ها علیه استقلال  مثنوی هفتاد من است

داوران هفته بیستم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور قمی قاضی دیدار نساجی و استقلال!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیستم لیگ برتر/ تساوی نساجی و استقلال در نیمه نخست؛ بدشانسی و دیگر هیچ!

د فوریه 28 , 2022
نیمه نخست دیدار تیم‌های دیدار نساجی مازندران و استقلال(تاج) ایران با تساوی به پایان رسید.                               به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های نساجی مازندران&nbs...