هشدار جدی ساپینتو به دو ستاره استقلال

به گزارش مشرق، گرچه تیم استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر برنده و صاحب هر سه امتیاز بازی بیرون از خانه شد اما به گواه کارشناسان و تحلیلگران فوتبالی این تیم می توانست با نتیجه پرگل تری زمین مسابقه را ترک کند. موضوعی که البته از نگاه تیزبین سرمربی استقلال هم دور نماند.

ساپینتو در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک با اشاره به موقعیت هایی که محبی و مطهری در نیمه دوم از دست دادند به این موضوع اشاره کرد و گفت: «متاسفانه موقعیت های مان را از دست دادیم و اگر قدر آنها را می دانستیم می توانستیم با نتیجه پرگل تری زمین مسابقه را ترک کنیم. اختلاف پیروزی استقلال با آلومینیوم اراک یک گل بود اما اختلاف سطح برتری تیم من بیش از یک گل بود».

بیشتر بخوانید:

اهمیت نتیجه دربی دو چندان شد

با مرور دوباره این صحبت‌ها در آستانه دیدار برگشت دربی و همچنین تعویض هایی که ساپینتو در نیمه دوم انجام داد مشخص کرد از عملکرد محبی و مطهری رضایت کامل نداشته و شاید توقع داشت بازیکنانش در نزدیکی دروازه و در شرایطی که با دروازه بان تک به تک بودند با دقت بیشتری به توپ ضربه می زدند.

این حرفها در حالی عنوان شد که طرفداران استقلال می دانند تیم شان باید روز سوم اردیبهشت ماه در یکی از حساس ترین دیدارهای دور برگشت با تیم پرسپولیس بازی کند. دیداری که این بار به واقع شش امتیازی است و می تواند تأثیر بسزایی در کسب احتمالی قهرمانی این فصل استقلال ایفا کند.

ساپینتو می داند از دست رفتن چنین موقعیت هایی در دربی شاید به ارزش از دست رفتن یک جام برای تیمش تمام شود و برای همین در صحبتهایش به این موضوع اشاره کرد و به نفرات اصلی خط حمله اش هشدار داد که باید قدر این موقعیت ها را بدانند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اتفاق جالب برای سه مدعی قهرمانی لیگ‌برتر

ش آوریل 8 , 2023
به گزارش مشرق، پرسپولیس در دور رفت به تراکتور در تهران باخت و استقلال هم که در جام حذفی تراکتور را با پنالتی های یامگا برده بود،در لیگ مغلوب شاگردان خمز شد. سپاهان هم که جمعه شب مغلوب تبریزی ها شد تا در مجموع هر سه تیم اول جدول به تراکتوری ها باخته ...