هزینه تراشی میلیاردی AFC برای استقلال و پرسپولیس

به گزارش مشرق، نشریه «الریاضیه» عربیستان خبر داد بعد از گذشت 3 هفته از نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر کمک 100 هزاری دلاری( تقریبا 2 میلیارد و 200 میلیون تومان) به باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در قطر در مرحله گروهی این رقابت ها اکنون موضع AFC تغییر کرده و نمی خواهد هزینه های سکونت را به باشگاه ها پرداخت کند و خود باشگاه ها موظف به پرداخت این مبلغ هستند.

3 هفته پیش AFC اعلام کرد  مبلغ 60 هزار دلار برای سفر تیم ها به قطر در نظر گرفته و هزینه محل اقامت آنها در طول مرحله گروهی در این منطقه هم 100 هزار دلار خواهد بود.

این رسانه عربستانی از منابع آگاه خبر داده AFC زیرقولش زده و نمی خواهد 100 هزار دلار هزینه سکونت را پرداخت کند و باشگاه ها باید خودشان هزینه سکونت را تامین کنند. بدین ترتیب باشگاه های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو باید هزینه هتل های اقامتگاهشان در قطر را خودشان پرداخت کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرویز برومند: انگار مجیدی فصل بعد در استقلال کاره‌ای نیست؛ مذاکره با مربی ایتالیایی پیش از شهرآورد چه معنی دارد

ش آگوست 22 , 2020
دروازه بان سابق استقلال گفت: با سفر سعادتمند به ایتالیا مشخص شد مجیدی سال بعد در استقلال کاره ای نیست و آقایان از هفته ها قبل برای بازگشت استراماچونی برنامه ریزی کردند.   به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در...