هاشمی‌نسب در نقش کریم باقری در استقلال

به گزارش مشرق، این روزها نه از خرید ستاره خبری هست و نه از ترکاندن بمب. استقلالی‌ها مجبور هستند بازیکن تیم امید بخرند، حالا این بازیکن وطنی باشد یا عراقی فرقی نمی‌کند، مهم این است که بودجه استقلال به خرید بازیکنان امید می‌رسد. تیمی که با فکر خرید بیرو شروع کرد حالا مجبور است به خریدن بازیکن امید بسنده کند تا بدون بازیکن پا به مسابقات لیگ نگذارد. بعضی از کارشناسان معتقدند استقلال فقط جای ستاره‌ها است و بازیکن بزرگ می‌طلبد اما برخی دیگر بر این باور هستند که بازیکن بزرگ و امید ندارد استقلال می‌تواند با هر رده سنی به قهرمانی فکر کند. اما تا لیگ شروع نشود و این بازیکنان محک نخورند هیچ کس نمی‌تواند نظر قطعی دهد و به قول معروف فعلاً مثل هندوانه در بسته است و نظر دادن در مورد تیمی که آزمون و خطایی نداشته به نظر صحیح نمی‌آید. لیگ به تعویق افتاد و استقلال یک هفته بیشتر فرصت دارد تا خودش را آماده ماراتن سخت لیگ برتر کند. با توجه به شرایط پیش آمده و همچنین بازی که استقلال در پیش دارد با علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال هم‌کلام شدیم.

شرایط فعلی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

چیزی که قابل مشاهده است و ما می‌توانیم از شرایط استقلال استنباط کنیم این است که استقلال شرایط خوبی ندارد و حالا یک بازیکن تیم امید عراق را گرفته است که اصلاً شناختی از او ندارم.

استقلال در فصل نقل و انتقالات بیشتر به خرید بازیکنان امید رو آورد، به نظر شما بستن تیم با بازیکنان امید برای تیمی در حد استقلال درست و منطقی است؟

استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگ بگیرد.اما مثل اینکه قرار است با خرید بازیکنان امید هزینه‌ها را کم کنند که در چنین حالتی با حضور بازیکنان جوان و بی‌تجربه حضور در لیگ و بازیکنان آسیایی ریسک بزرگی است. اما با توجه به مشکلاتی که در این چند وقت اخیر استقلال داشت و تغییر مدیریت چنین شرایطی کاملاً طبیعی است . من امیدوارم با همین نفرات استقلال بتواند قهرمان لیگ شود و دل هواداران شاد شود.

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله‌زاده در مورد ساپینتو درست می‌گوید؟

از مشکلات استقلال صحبت به میان آوردید. استقلالی‌ها معتقد هستند که عده‌ای به عمد کارشکنی می‌کنند تا این تیم موفق نباشد، نظر شما در این خصوص چیست؟

صد درصد قبول دارم. حتماً صحبت‌های آقای آصفی را شنیده‌اید ایشان گفتند استقلال می‌توانست از آسیا حذف نشود اما عده‌ای به عمد خواستند که این تیم حذف شود. چیزی که مسلم است اینکه شرایط استقلال مطلوب نیست و همین نفرات استقلال باید با غیرت و تعصب برای نتیجه گرفتن استقلال بجنگند.

گفته می‌شود احتمال حضور مهدی هاشمی‌نسب در کادرفنی استقلال است. نظر شما در خصوص حضور ایشان چیست؟

مهدی هاشمی‌نسب می‌تواند یک کریم باقری دیگر برای استقلال باشد. زمانی که ما بازی می‌کردیم مهدی به ما روحیه می‌داد و حضورش در زمین جزو نقاط مثبت استقلال بود. مهدی با همین روحیه می‌تواند استقلال را از نظر روحی متحول کند.

خیلی‌ها بر این باور بودند به دلیل مشکلات استقلال نکونام خسته می‌شود و می‌رود اما او مانده است و با مشکلات می‌جنگد.

با این مشکلات ماندن و جنگیدن سخت است اما نکونام نشان داده که آدم بزرگی است و تاکنون با مشکلات به خوبی جنگیده است. امیدوارم این روحیه جنگندگی در ادامه هم به جواد کمک کند.

نکونام و حتی پدر ایشان به این نکته دائماً اشاره می‌کنند که «بچه» تیم استقلال را اذیت می‌کند. به نظر شما یک شخص می‌تواند این قدر نفوذ داشته باشد و یک تیم را اذیت کند؟

من خیلی «بچه» را نمی‌شناسم، اما برادرش را خوب می‌شناسم آدم بدی نیست. بعید می‌دانم یک نفر بتواند یک تیم را اذیت کند.

به تعویق افتادن لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

نمی‌شود گفت که به تعویق افتادن لیگ به ضرر استقلال است یا به نفع این تیم. اما هر چقدر لیگ بی‌نظم برگزار شود قطعاً تمام تیم‌ها ضررمی‌کنند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

 تنها نگرانی جواد نکونام در استقلال چیست؟

ش آگوست 5 , 2023
به گزارش مشرق، استقلال همچنان با ترکیبی ناقص تمرین می‌کند و بعد از جدایی بازیکنانی نظیر سیلوا، قایدی و محبی آنچنان که باید و شاید جایگزینان آنها جذب نشده‌اند تا این موضوع نگرانی هواداران و کادرفنی این تیم را به‌همراه داشته باشد. این موضوع البته تا ح...