نیکبخت: قهرمانی استقلال غیر ممکن نیست

به گزارش مشرق، «علیرضا نیکبخت» اظهار داشت: استقلال شرایط حساس و ویژه‌ای در لیگ پیش رو خواهد داشت چرا که انتظارات از این تیم بالاست.

وی افزود: محمود فکری کاپیتان استقلال بوده و در این برهه حضور او به عنوان سرمربی، انتخاب خوبی برای استقلال محسوب می‌شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اینکه افراد زیادی در کادر فنی استقلال حضور دارند اتفاق بدی نیست چرا که وظایف هر کدام از آنها تعریف شده است.

بیشتر بخوانید:

شفر ادعای خلیل زاده را رد کرد

نیکبخت تصریح کرد: استقلال در این فصل کار سختی برای قهرمانی پیش رو دارد اما غیر ممکن نیست. این تیم بازیکنان خوبی دارد و به طور حتم با ماندن شیخ دیاباته، علی کریمی و هرویه میلیچ‌ تقویت خواهد شد. این نفرات در فصل گذشته از ستون‌های استقلال بودند و می‌توانند به فکری کمک کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال نگرانی زیادی را فراهم کرده است. من امیدوارم مدیران این تیم در نخستین گام پول شفر و دیگر طلبکاران خارجی را پرداخت کنند تا این مشکل حل شود.

پیشکسوت استقلال اعلام کرد: استقلال به آرامش و اتحاد بیشتر از همیشه نیاز دارد و این موضوعی است که هواداران باید در نظر داشته باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: در این فصل به همراه علی لطیفی به گل‌ریحان پیوسته‌ام و امیدوارم بتوانم تجربیاتی که در این سال‌ها به دست آورده‌ام را در اختیار نسل جوان قرار دهم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سپاهان بازیکن استقلال را هوایی کرد

چ اکتبر 21 , 2020
به گزارش مشرق، تمدید قرارداد علی کریمی با استقلال در حالی که به نظر می‌رسد بحث ترانسفر وی کاملاً منتفی باشد، تبدیل به رویایی در دسترس برای آبی‌ها شده است و درست در جایی که به نظر می‌رسید کریمی به نزدیک ترین نقطه برای تمدید با این تیم قرار داشته باشد...