نکونام و روزهای سخت پیش رو

به گزارش مشرق، تیم استقلال نتوانست در بازار نقل و انتقالات موفق عمل کند و به جز یکی دو مهره در بقیه خریدهایش هرگز موفق نبود، از دست دادن دو مهره کلیدی یعنی محبی و قائدی که در این سه هفته ابتدای فصل جای خالی شان بسیار زیاد احساس شد بر سختی‌های پیش رو مهر تایید محکمی خواهد زد.

استقلال نفت آبادان و ملوان را در دو هفته اول فصل شکست داد اما بازی بزرگ و سخت و سنگین آبی پوشان برابر زرد پوشان سپاهانی بود، تیمی که تا دندان مسلح بود و استقلالی‌ها برابر این تیم به معنای واقعی کلمه دارا و ندار را تعبیر کردند.

استقلال همچون فصل گذشته دوباره به سپاهان باخت تا ثابت شود که با یکی دو برد متوالی نمی‌توان تمامی مشکلات را به باد فراموشی سپرد، نمی‌توان هنوز با لبخند رضایت به بازی‌ها نگاه کرد و پس از بردهای معمولی به نشانه خوشحالی تنها دست‌ها را به هم زد.

استقلال پس از شکست برابر سپاهان دو هفته دیگر باید دربی تهران را برابر رقیب دیرینه اش انجام دهد، رقیبی که همچون سپاهان توانست در بازار نقل و انتقالات خوب عمل کند و می‌تواند یک رقیب جدی و یک تیم دردسرساز در دربی برای آبی‌ها باشد به همین خاطر جواد نکونام که پس از دو برد شیرین، طعم تلخ شکست را هم در همین هفته‌های ابتدایی تجربه کرد به خوبی می‌تواند سختی‌های پیش روی هفته‌های آینده را احساس کند.

نکونام روزهای سخت را پس از این شکست با گوشت و پوست خود احساس کرد تا بداند که چه نیمکت داغ و چه انتظاراتی از این تیم می‌رود، استقلال با نکونام روزهای سخت بسیاری را پیش رو دارد و مهمترین و بزرگترین حمایت از این تیم توجه به خواسته‌هایش است، خواسته‌هایی که ابتدا از سوی مدیریت و هیات مدیره و سپس از سوی هواداران باید برآورده شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۴ شهریور

ش آگوست 26 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۴ شهریور ...