نکونام ثابت کرد شاگرد کی‌روش است

به گزارش مشرق، در ابتدای فصل که جواد نکونام هدایت تیم استقلال را در دست گرفت بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال تهاجمی پیش‌بینی کردند این تیم برخلاف استقلالِ ریکاردو ساپینتو تیمی به شدت دفاعی در لیگ برتر بیست و سوم خواهد بود.

در طول سال‌های اخیر و شیوه بازی تیم های تحت امر جواد نکونام موجب شده بود تا سبک فوتبالش به سبک فوتبال کارلوس کیروشی تشبیه شود.

جواد نکونام که در جام ملت‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ همچنین جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، شاگرد و کاپیتان تیم کارلوس کیروش هم بوده و پس از مسابقات جام ملت‌های آسیا نیز به عنوان دستیار کنار او کار کرد همواره در تیم‌های تحت امرش ثابت کرده که نسبت به مسائل دفاعی اهمیت ویژه‌ای قائل است.

حالا و پس از پایان ۱۵ بازی در نیم فصل اول و دریافت تنها ۹ گل خورده از حریفان که یکی از آنها نیز گل به خودی بوده است، مشخص می‌کند جواد نکونام تا چه اندازه خود و تیمش را تحت تاثیر فوتبال سبک کارلوس کی‌روش قرار داده است.

ناگفته نماند؛ با رقم خوردن نتایج دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس تیم استقلال با ۳۲ امتیاز به عنوان قهرمان نیم فصل لیگ برتر بیست و سوم به کار خود در دور رفت این رقابت‌ها پایان داد.

آمار مهم نکونام با استقلال/ سرمربی آبی‌ها ثابت کرد شاگرد کیروش است

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری نشست مقدماتی احداث ورزشگاه اختصاصی استقلال ایران با مشارکت شرکتهای بین المللی

س ژانویه 2 , 2024
نشست مقدماتی احداث ورزشگاه اختصاصی استقلال(تاج) ایران با مشارکت شرکتهای بین المللی برگزار شد. به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه، جلسه هماهنگی جهت شروع پروژه احداث ورزشگاه اختصاصی استقلال(تاج) ایران، بعدازظهر امروز با حضور...