نکونام: باید از حق استقلال و هواداران دفاع کنم

به گزارش مشرق، جواد نکونام در خصوص شرایط تیم استقلال، اظهار داشت: واقعیت این است که بعد از استراحت به خاطر وقفه لیگ تصمیم به صحبت نداشتم. نقل و انتقالات تمام شده و هرچه سعی کردیم شرایط را مهیا کنیم، نشد. باید از حق خودم و هواداران دفاع کنم. اگر حرفی می‌زنم به خاطر تیمم و هواداران است. مشکلی با کسی نداریم ولی با اتفاقاتی که افتاد باید صحبت‌هایی انجام بدهم.

وی افزود: خطیر مدیر جوانی است و در اولین باشگاه، در باشگاه بزرگی است و می‌خواهد موفق شود. با لیستی که به او دادم اگر از اوا می گفت بدهی داریم و نمی‌توانیم بازیکن بگیریم هیچ اتفاقی پیش نمی‌آمد. قرار بود صداقت داشته باشیم و کار را جلو ببریم. مشکلی با هم نداریم. بحث مالی وجود دارد که او باید تعهداتش به بازیکنان را انجام بدهد. حتی به جایی رسیدیم که گفتم با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم اما دلخوریم از این است که نمی‌توانیم بازیکن بگیریم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جواد نکونام: باید چارچوب کاری حفظ شود؛ استقلال سلطان هایجک شد!

س سپتامبر 12 , 2023
سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: با هیچکس خصومت و مشکل ندارم اما در هر تیمی بودم برای منافع تیم و بازیکنان تمام تلاش خود را کردم. به گزارش استقلال نیوز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفت و گو تلفنی با برنامه فوتبا...