نمی‌دانم چرا داور برای استقلال پنالتی نگرفت/ روز بد تیم ما بود

به گزارش مشرق، مهدی مهدی پور پس از تساوی بدون گل استقلال برابر مس رفسنجان گفت: امروز روز خوب استقلال نبود و ما نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: برای من عجیب بود که داور چند صحنه پنالتی را برای استقلال نگرفت. خصوصاً ضربه‌ای که بازیکن حریف با دست زد و داور به راحتی از کنار آن گذشت.

مهدی پور افزود: در صحنه‌ای که بازیکن حریف در محوطه جریمه من را زد کاملاً مشخص بود که باید پنالتی می‌گرفت و من تعجب می‌کنم داور که در چند قدمی ما بود چطور به سادگی از این صحنه گذشت.

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی استقلال گفته است بازیکنانم خوب نبودند، گفت: یک بار دیگر می گویم امروز روز استقلال نبود و ما نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم. البته قضاوت داور هم کار را برای ما سخت‌تر کرد در حالی که می‌توانستیم با همان پنالتی‌ها برنده این بازی باشیم.

هافبک استقلال در مورد اشتباهی که از او سر زد و می‌رفت تا دروازه استقلال باز شود، گفت: خود من هم از این صحنه ناراحت شدم و سابقه نداشته چنین اشتباهی کنم اما خوشحالم که اتفاق خاصی رخ نداد و آن صحنه دردسرساز نشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا برای دیدار بعد مقابل تراکتور عملکرد بهتری داشته باشیم. می‌توانستیم با این بازی صدر جدول را از آن خود کنیم اما هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده و باید تمام تمرکز خود را برای موفقیت در دیدارهای بعدی بگذاریم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعتراف مدافع مس رفسنجان به برخورد توپ به دستش

ج دسامبر 30 , 2022
به گزارش مشرق، شاهین توکلی پس از تساوی بدون گل دیدار استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خوبی بود اما همانگونه که در دیدارهای قبلی نتایج صفر - صفر زیادی داشتیم در این بازی هم این نتیجه تکرار شد. برای پیروزی به زمین آمده بودیم اما این اتفاق نیفتاد. ال...