نقش حجت در بازگشت نکونام؛ تقریبا هیچ!

به گزارش مشرق، حجت کریمی در گفتگویی مدعی شده که "همه عالم ایستاده بودند تا نکونام سرمربی استقلال نشود، خواسته به حق هوادار را عملی کردم". او در شرایطی این سخنان را ادعا کرده که بررسی‌ها نشان می دهد که نقش خاصی در این موضوع نداشته است.

براساس اطلاعات کسب شده، حجت کریمی در فرآیند بازگشت جواد نکونام نقش خاصی نداشته و تصمیم گرفته شده بوده تا این مربی جوان که خودش آگاه از رفتارهای احساسی و غیرمسئولانه اش بوده که مورد سوء استفاده دشمنان این کشور قرار گرفته، بتواند در میدان حضور داشته باشد. اساسا، حجت کریمی که معروف به رستوران داری و کاسبی است، فاقد چنین ویژگی بوده که بتواند اقدامی انجام دهد. حتی شنیده می شود در تلاش برای مذاکره با گزینه های دیگری بوده تا به عنوان سرمربی استقلال معرفی کند.

به نظر می رسد حجت کریمی که از ابتدا درباره صلاحیتش جهت حضور در هر سطح مدیریتی در استقلال تردید بود و عملکردش هم گویای هر چیزی است، با چنین اظهاراتی در تلاش است تا بتواند از باقیمانده شهرت حضورش در این این باشگاه بهره ای ببرد.

منبع: پیج اینستاگرامی آفساید نیوز

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین دوشنبه استقلال/ برتری شاگردان نکونام مقابل امیدهای باشگاه در دیدار تدارکاتی!

د جولای 10 , 2023
تمرین امروز عصر تیم فوتبال استقلال(تاج) با حضور سرپرست جدید مدیرعاملی برگزار شد. به گزارش استقلال نیوز، دکتر علی خطیر مدیرعامل باشگاه،  عصر امروز دوشنبه 19 تیر 1402تیم فوتبال استقلال(تاج)در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور یافت.  &nbs...