نقشه جدید نکونام در کمپ محبوب کی‌روش

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال بعد از آماده شدن زمین چمن طبیعی کمپ مرحوم حجازی، مدت‌هاست راهی این زمین تمرینی شده و کارهای آماده‌سازی خود را در این زمین پیگیری می‌کند.

البته تا مدتی قبل صحبت درخصوص کیفیت چمن این کمپ توسط کادرفنی مطرح بود و حتی اخباری مبنی‌بر جست‌وجو برای پیدا کردن زمین دوم تمرینی نیز به گوش می‌رسید، با این حال استقلالی‌ها به کار خود در کمپ حجازی ادامه می‌دهند. این در شرایطی است که شنیده می‌شود از این به بعد تمرینات دو روز پایانی منتهی به مسابقات استقلال در لیگ برتر در چمن پژوهشگاه نفت برگزار خواهد شد.

در این خصوص شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی محدودیت‌ها و موانع در کمپ حجازی باعث شده است تا چنین تصمیمی از سوی نکونام اتخاذ شود و او به واسطه اینکه در کمپ حجازی ممکن است نقشه‌های تاکتیکی کادرفنی و تمرینات فنی تیمش احیانا لو برود و از سوی دیگر وجود مدرسه فوتبال در مجاورت زمین اصلی و حضور کودکان همراه با والدین خود در ساعات تمرین آبی‌پوشان مشکلاتی را به وجود می‌آورد، با این کار جلوی این امر را گرفته و به صورت مخفیانه برای دیدارهای پیش‌رو آماده می‌شوند.

گفتنی است برای اولین بار کارلوس کی‌روش سرمربی وقت تیم ملی و بعد از خرابی زمین چمن کمپ تیم ملی، تیمش را راهی پژوهشگاه نفت کرد و مدت تقریبا زیادی تیم ملی را در این زمین تمرین داد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ثبت قرارداد بازیکن جدید استقلال تنها به یک شرط

ش آگوست 12 , 2023
به گزارش مشرق، فرشید سمیعی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال روی خط برنامه شب‌های فوتبالی آمد و در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه توضیح داد. او در پاسخ به اینکه تکلیف منتظر محمد و ثبت قرارداد چند بازیکن جدید دیگر گفت: در مورد بازیکنان، در اختی...