مورد عجیب یک استقلالی؛ بدون قرارداد تمرین می‌کند

به گزارش مشرق، سعید مهری، هافبک تیم فوتبال استقلال که طی فصل گذشته به دفعات مورد بی‌مهری هواداران این تیم قرار گرفت به تازگی دوباره به تمرینات استقلال اضافه شده است. این در شرایطی است که این بازیکن به دلیل اختلاف مالی با باشگاه مدتی غایب بود و حتی قراردادش را هم فسخ کرد.

نکته قابل توجه اینکه برخی رسانه‌ها درخصوص این بازیکن گزارش دادند ظاهرا در روزهای گذشته با مشکل مصدومیت روبه‌رو شده است و چند روزی از تمرینات استقلال دور بوده است؛ هرچند به تازگی رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد تمامی بازیکنان به‌جز مهرداد محمدی در تمرین روز گذشته حضور داشتند.

در این خصوص شنیده می‌شود مهری به تازگی دچار آسیب‌دیدگی خاصی نشده و با قدرت کار خود را با استقلالی‌ها در تمرینات پیش‌فصل پیگیری می‌کند. اما نکته عجیب‌تر درباره مهری اینکه او در حالی در تمرینات حاضر می‌شود که بعد از فسخ قراردادش با استقلالی‌ها، همچنان با این باشگاه توافق رسمی نکرده و به نوعی در این تیم هنوز بلاتکلیف است.

همچنین شنیده می‌شود این هافبک میانی آبی‌ها به تازگی درباره قراردادش با استقلال و حضور در تمرینات این تیم به نزدیکانش اعلام کرده است بدون قرارداد با استقلال تمرین می‌کنم و همه چیز فعلا روی هواست. در این خصوص گفتنی است در صورت توافق مهری با باشگاه استقلال، بدون شک تعویق رقابت‌های لیگ به سود این بازیکن خواهد بود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آرمان رمضانی به صورت رسمی از استقلال جدا شد

ش آگوست 5 , 2023
مهاجم تیم فوتبال استقلال(تاج) از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد.       به گزارش استقلال نیوز، آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال(تاج)  در دو فصل و نیم اخیر، با حضور در باشگاه و بخشیدن قسمت قابل توجهی از مطا...