مهدی هژبری: پرسپولیسی ها از حضور VAR ناراحت هستند؛ آقای مجری بوق بخر و به ورزشگاه برو!

مهدی هژبری

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال(تاج) گفت: دوستان در پرسپولیس از حضور VAR ناراحت هستند چون هفت امتیاز از اشتباهات داوری کسب کرده‌اند.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی هژبری معاون ارتباطات و رسانه‌ باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگویی تلفنی مهمان برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش بود که در ادامه صحبت های او در خصوص دربی و اتفاقات و جواشی آن را می خوانید:

        

* هیچ برخوردی با باشگاه پرسپولیس نشد

وزیر محترم ورزش از تیم ها درخواست کرده بودند که علیه یکدیگر صحبت نکنند. بعد از این درخواست، باشگاه پرسپولیس بی وقفه علیه ما صحبت کرده و هیچ برخوردی هم با آن ها نشده است.

* یک مجری با شوخی مهدکودکی، هواداران استقلال را بهم ریخت

تنش های این بازی را یک نفر که نمی‌شود به آن مجری هم اطلاق کرد در یک برنامه صبحگاهی، تشدید کرد. در روز قبل از دربی که هر دو تیم تلاش می‌کنند بازی با آرامش برگزار شود، این شخص با یک شوخی زشت با سوژه وی ای آر تلاش می‌کند که بازی به جنجال کشیده شود. تلویزیون همیشه روز قبل از بازی همیشه درخواست می‌کرد که هواداران دو تیم احترام یکدیگر را حفظ کنند اما این مجری با یک شوخی در سطح مهدکودک، هواداران استقلال را به هم می‌ریزد.

* آقای مجری بوق بخر و به ورزشگاه برو!

وایرال شدن به این اندازه ارزش دارد؟ من از صدا و سیما توقع دارم که با این شخص برخورد کند. شما دوست داری از تیمی حمایت کنی؟ بوق بخر و به ورزشگاه برو! چگونه می‌شود در رسانه ملی که به واقع باید ملی باشد، از یک تیم خاص طرفداری کنند و اتفاقی نیفتد و تازه هواداران استقلال را مسخره کنند؟

* بازیکنان پرسپولیس به هواداران ما توهین کردند

روز بازی پس از گلزنی امید عالیشاه، دو بازیکن پرسپولیس در کارهایی بی‌سابقه لباس خودشان را به سمت هواداران ما نشان می‌دهند و بازیکن دیگری توهین می‌کند، هواداران پرسپولیس به سمت بازیکنان ما اشیا پرتاب کردند.

* مدیرعامل استقلال بعد از بازی هیچ‌ صحبتی نکرد

مدیرعامل استقلال بعد از بازی هیچ‌گونه صحبتی نمی‌کند و از داوری تشکر می‌کند و باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل تیم ما بیانیه صادر می‌کند.

* پرسپولیسی ها از حضور VAR ناراحت هستند

دوستان در پرسپولیس از حضور VAR ناراحت هستند چون هفت امتیاز از اشتباهات داوری کسب کرده‌اند در حالی‌که همه تیم‌های لیگ خواهان VAR هستند. دیروز هم اگر VAR نبود، استقلال، این بازی را باخته بود و به حق خودش نمی‌رسید. جالب این است که الان بازهم تیم ما بدهکار است با این که ما شروع کننده نبودیم.

* مگر می‌شود به استقلال تهمت بزند اما ما شکایت نکنیم؟

آقای وزیر گفته‌اند دو باشگاه درمورد تیم رقیب صحبت نکنند و ما عمل کردیم. ما فقط جواب بیانیه‌های تیم رقیب را دادیم، مگر می‌شود علیه استقلال صحبت کنند و سرمربی رقیب به مدیرعامل استقلال، تهمت بزند اما ما حتی شکایت هم نکنیم؟

 اخبار باشگاه استقلال

           


 مطالب مرتبط:

واکنش باشگاه استقلال به بیانیه عجیب پرسپولیس بعد از دربی/ اگر VAR باشد امتیاز باد آورده به یک تیم خاص نمی رسد

شکایت باشگاه استقلال از یحیی گل محمدی

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرشید سمیعی: VAR خوب است به شرطی که تصمیماتش به نفع پرسپولیس باشد!

ج دسامبر 15 , 2023
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) گفت: اگر کمک داور ویدیویی باشد آن وقت بعضی از تیم‌ها به اشتباه به آسیا نمی‌روند تا در آنجا با کمک داور ویدیویی حذف شوند.              به گزارش استقلال نیوز، دکتر فرشید سمیعی عضو ه...