مهدی هاشمی‌نسب: استقلال را وارد بازی مافیا نکنید؛ این بیانیه‌ها و مصاحبه های سفارشی در تهران تنظیم شده

مهدی هاشمی نسب

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: این بیانیه‌ها و مصاحبه های سفارشی در تهران تنظیم و به مقصد سیرجان ارسال شده است.

                    

به گزارش استقلال نیوز، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی امروز آبی‌پوشان مقابل گل‌گهر در گفت‌وگو با فوتبالی، در خصوص حواشی ایجاد شده در این دیدار، بیانیه‌نویسی‌های سیرجانی‌ها و.. صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

           

* این بیانیه‌ها و مصاحبه های سفارشی در تهران تنظیم شده

به نظر می رسد این بیانیه‌ها و مصاحبه های سفارشی در تهران تنظیم و به مقصد سیرجان ارسال شده باشد. متاسفانه برخی ها که نه می توانند از گل گهر دل بکنند و نه برخلاف ظاهر، دل در گروی استقلال دارند، مشغول سمپاشی هستند تا هم مواجب خود را از راه دور حلال کنند و هم تیم موفق استقلال را به حاشیه بکشند. من فقط یک جمله بگویم. این دوستان از سر دوستی با گل گهر این بیانیه را ننوشته اند بلکه از سر دشمنی با استقلال این کار را کرده اند. ماه هم برای هوادار ما پشت ابر نمی ماند و دیر یا زود دشمنان قسم خورده استقلال را خواهند شناخت.

* استقلال را وارد بازی مافیا نکنید

استقلال خط قرمز ما و هواداران پرشمار این تیم است. از طریق همین تریبون هشدار می دهیم آقایان! استقلال را وارد بازی مافیا نکنید. اگر این شیطنت ها و مطالب و مصاحبه های سفارشی ارسالی از تهران ادامه داشته باشد، بدون رودربایستی با ذکر نام و نشانی کامل تر، شما را به طرفداران استقلال معرفی خواهیم کرد. شما به فکر خودتان و آینده‌تان باشید و به جای اینکه این ور و آن ور بنشینید و پشت کادر فنی استقلال حرف بزنید، تمرکزتان روی کارتان باشد و فردا روزی که باختید دوباره کل مملکت را مقصر شکست‌تان نکنید!

* دشمنان دوست نمای استقلال به اهداف شوم خود نرسیده اند

در کمال تاسف باز به نظر می رسد برخی دشمنان دوست نمای استقلال که در طول نیم فصل جاری به اهداف شوم خود نرسیده اند، این بار از سادگی یک باشگاه نجیب و با امکانات، سواستفاده می کنند. امیدوارم مدیران باشگاه گل گهر که در سالیان گذشته بارها و بارها از یک سوراخ گزیده شده اند مراقب این افراد زیاده خواه باشند. قدر مسلم هدف این افراد فقط به حاشیه بردن استقلال نیست بلکه زمین زدن گل گهر با سرمربی خارجی هم در افکار پلید دوستان جایگاهی ویژه دارد.

* این مصاحبه فعلا یک هشدار جدی است

البته استقلال با سرمربیگری جواد نکونام و بازیکنان پرتلاش و بی ادعایش مسیر موفقیت را پیدا کرده و وارد حواشی آقایان نخواهد شد. این مصاحبه هم فعلا یک هشدار جدی است که ادامه آن به ضرر دوستان خواهد بود.

اخبار تمرین استقلال

    

  


 مطالب مرتبط:

علی سامره: VAR از نان شب هم واجب تر است؛ گل تیم گل گهر آفساید بود

واکنش باشگاه استقلال به بیانیه گل گهر: با کارشناسان شیتیل بگیر مشورت کرده اند!

هفته چهاردهم لیگ برتر/ نشست خبری جواد نکونام پس از تساوی مقابل گل گهر: داور دوست داشت بازی مساوی تمام شود

هفته چهاردهم لیگ برتر/ یک تساوی خارج از خانه دیگر؛ گل‌گهر با دفاع یونانی استقلال را متوقف کرد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گل‌گهر ترمز استقلال را کشید/ قهرمانی نیم فصل نکونام به خطر افتاد +فیلم

ی دسامبر 24 , 2023
به گزارش مشرق، تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر و در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.استقلال با این تساوی ۲۹ امتیازی شد تا در صدرجدول سایه سپاهان را پشت سر خودش به خوبی حس...