مهدی مهدی پور: مقابل ذوب آهن به دلیل خستگی شکست خوردیم؛ برای جنگ قهرمانی باید داربی را ببریم

مهدی مهدی پور

هافبک تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: مقابل ذوب‌آهن به دلیل خستگی و مسائل دیگر مثل به هم ریختن خواب بیشتر بچه‌ها مشکل پیدا کردیم.

 به گزارش استقلال نیوز، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال(تاج) در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال قبل از برگزاری داربی پایتخت، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

   

* شرایط تیم فوتبال استقلال پیش از داربی 94؟

تیم‌مان شرایط خوبی دارد. در جام باشگاه‌های آسیا فشار سنگینی روی استقلال بود اما نتیجه مدنظرمان را در این رقابت‌ها کسب کردیم.

پس از آن یک مسابقه مقابل ذوب‌آهن داشتیم که به دلیل خستگی و مسائل دیگر مثل به هم ریختن خواب بیشتر بچه‌ها مشکل پیدا کردیم.  اکنون همه چیز خوب است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در داربی انجام بدهیم.

* این تیم با وجود باخت در دیدار قبل از داربی، از لحاظ تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارد و آیا با این تفاسیر می‌توانید پیروزی(پرسپولیس) را شکست بدهید؟

استقلال شرایط خوبی دارد و همه بچه‌ها آماده هستند. بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با توجه به فشردگی گروه سنگینی که در آن قرار داشتیم، خستگی بچه‌ها طبیعی است، اما این مسائل تقریباً حل شده و ان‌شاءالله با آمادگی صددرصد وارد داربی شویم.

* پیش‌بینی‌ات از نتیجه بازی با پبروزی(پرسپولیس)؟

نمی‌توان پیش‌بینی کرد زیرا داربی شرایط خاص و سختی برای هر دو تیم دارد. تلاشمان را می‌کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین عملکرد را در این مسابقه داشته باشیم.

* احتمال از دست رفتن شانس قهرمانی استقلال در صورت باخت در داربی؟

داربی برای هواداران ما یک بازی خاص و حساس است، ضمن اینکه از لحاظ جدولی هم شرایط خاصی دارد. باید سعی کنیم این مسابقه را ببریم تا شرایطمان در جدول به شکلی باشد که در ادامه فصل برای قهرمانی بجنگیم.

* برخلاف ابتدای حضورت در این تیم اکنون به ترکیب اصلی رسیدی و میزان رضایتمندی خودت از این موضوع؟

خدا را شکر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توانستم به تیم کمک کنم و شرایطم با اعتماد کادرفنی خوب است. از اینجا به بعد هم قطعا همین گونه است و اگر کادرفنی به من اعتماد کند، سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را داشته باشم، ضمن اینکه دعا می‌کنم سایر نفرات هم بهترین عملکرد را داشته باشند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین چهارشنبه استقلال/ شاگردان مجیدی هم قسم شدند؛ اولین تصویر از آشتی فرهاد و دانشگر!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاداش ویژه دربی در انتظار بازیکنان پرسپولیس

چ مه 12 , 2021
به گزارش مشرق، پرسپولیس روز جمعه از هفته بیست و سوم لیگ به مصاف استقلال می رود. مسئولان این باشگاه برای برتری در این مسابقه پاداش ویژه‌ای را برای سرخ‌پوشان در نظر  گرفته‌اند و اگر شاگردان یحیی گل‌ محمدی موفق به بردن استقلال شوند، این پاداش بل...