مهدی حاج محمد: شفر یک مربی کارکشته و خوب است؛ موفقیت در این فصل دور از دسترس نیست

مهدی حاج محمد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال فصل قبل هم ابتدا خوب نتیجه نگرفت ولی در نیم فصل دوم شرایط بهتر شد و این تیم توانست به جمع مدعیان بازگردد.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی حاج محمد پیشکسوت باشگاه استقلال در دهه ۵۰ پیراهن این تیم را بر تن کرد. او عضوی از تیمی بوده که موفق شد با شکست نماینده رژیم اشغالگر قدس، اولین قهرمانی استقلال در آسیا را رقم بزند.

ایشان در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال، در مورد شرایط باشگاه استقلالصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط استقلال

من در جریان روند مذاکرات مدیران محترم استقلال با بازیکنان نیستم ولی مطمئنم که آنها به دنبال بازیکن هستند و زحمت می کشند چون این تیم نیاز به بازیکن دارد. ما در بعضی از پست ها وضعیت خوبی داریم ولی در یکی دو پست نیاز به تقویت داریم. طبیعتا تیمی در نیم فصل دوم موفق می شود که خود را تقویت کند. خود آقای شفر طبیعتا این مسایل را متوجه شده است. خود آقای فتحی هم شنیده ام که گفته اند ما بازیکنی را می گیریم که به کار استقلال بیاید و این کار درستی است.

حاج محمد پیشکسوت استقلال

* تمجید از وینفرید شفر

ما باید قبول کنیم که شفر یک مربی کارکشته و خوب است. او در تیم های زیادی کار کرده و کارش را بلد است. در هر صورت من فکر می کنم استقلال در اواخر نیم فصل اول خیلی خوب کار کرد. به نظرم در نیم فصل دوم هم همین روند را ادامه می دهیم. موفقیت در این فصل دور از دسترس ما نیست و باید به خوبی حریفان را آنالیز کنیم و به جلو برویم. این استقلال توانایی های زیادی دارد و می تواند به موفقیت برسد.

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی فتح الله زاده: حضور در کادرفنی استقلال یک فرصت طلایی برای مجیدی است؛ هنوز بازنشسته نیستم!

د ژانویه 7 , 2019
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: حضور ف&...