مهاجم خارجی استقلال از پرسپولیس پیشنهاد داشت

به گزارش مشرق، مهاجم آرژانتینی در اسپانیا تمرینات اختصاصی و ویژه‌ای را پشت سر می‌گذارد تا از شرایط مطلوب جسمانی خارج نشود. گوستاوو سابقه بازی در ایبار، رئال اویدو، آنتالیا اسپور، مالاگا و … را در کارنامه خود دارد.

این مهاجم آرژانتینی پیش تر با پیشنهاد قرارداد ۲ ساله پرسپولیس مواجه شده بود اما وقتی شنید استقلال از جواد نکونام و مربیان اسپانیایی بهره می‌برد که به زبان اسپانیایی مسلط هستند تصمیم گرفت آبی‌پوش شود.

ظاهرا رقم پیشنهادی پرسپولیس یک مقدار از استقلال بالاتر بوده اما در نهایت گوستاوو بلانکو استقلالی شد. این بازیکن آرژانتینی با مدیران باشگاه استقلال به توافق کامل و ۲ ساله رسید تا قراردادش را با باشگاه ایبار فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد استقلالی شود. مهاجم آرژانتینی استقلال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی منتشر کرد و اعلام کرد به زودی به ایران خواهد آمد.

بلانکو در حالی که پیراهن آبی تن کرده بود در یک ویدیو کوتاه گفت: «سلام به هواداران عزیز استقلال. من به‌زودی شمار را در ایران میبینم».

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته نهم لیگ برتر نونهالان 1402/ توقف شاگردان سالمی مقابل نونهالان پیکان!

د سپتامبر 11 , 2023
در هفته نهم لیگ نونهالان 1402، تیم فوتبال نونهالان استقلال(تاج) مقابل میزبان خود تیم نونهالان پیکان متوقف شد.          به گزارش استقلال نیوز، امروز دوشنبه 20 شهریور، تیم‌های نونهالان پیکان ونونهالان استقلال(تاج) &n...