منتظر چه فاجعه ای هستید؟!

به گزارش مشرق، شاید به صحنه ای تکراری تبدیل شده باشد که در دیدارهای حساسی مانند استقلال و پرسپولیس، شاهد بارش بطری آب، سنگ و اشیائی باشیم که اگر به بازیکن یا عوامل جانبی یک تیم یا بازی برخورد کند، یک فاجعه یا حادثه ای ناگوار را رقم خواهد زد. این موضوع را می توان به وضوح در هر هفته لیگ برتر به وفور دید و به یک روال نرمال تبدیل شده.

اما چه کسی مسئول ساماندهی این نابسامانی خطرناک است؟ حراست وزارت ورزش یا فدراسیون فوتبال؟ نیروی انتظامی که میدان را در ورزشگاه ها در اختیار دارد؟ چه کسی بایستی این نابسامانی را که در حال نهادینه شدن است، مدیریت کرده و این نمایش بی فرهنگی را اصلاح کند؟

منتظر چه فاجعه ای هستید؟!

در کنار تصویر نامطلوبی که از ورزشگاه های ما در حال ترسیم شدن است، این ماجرا می تواند خسارات انسانی جبران ناپذیری در پی داشته باشد. چرا بایستی این وضعیت ادامه یابد و کسی هم اهمیتی ندهد؟ تا چه زمانی بایستی تعلل کنونی را شاهد بود و منتظر که فاجعه ای رخ دهد تا همه را حساس کند؟ تا دیر نشده بایستی تدبیری داشت تا این ماجرا به تجربه ای ویرانگر و تلخ تبدیل نشود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قانون جدید AFC به ضرر استقلال و پرسپولیس

ش دسامبر 30 , 2023
به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال اجرای قانون «بازی جوانمردانه مالی» در لیگ قهرمانان آسیا است که «خبر بدی برای استقلال و پرسپولیس» به شمار می آید. بر اساس گزارش امروز (شنبه) نشریه الریاضیه عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی ا...