ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران

علی خطیر

دکتر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) با شهردار منطقه ۵ تهران دیدار و گفتگو کرد.

       

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه، دکتر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال(تاج) ایران،  در ادامه طرح توسعه و ارتقای امکان کمپ زنده یاد ناصر حجازی، به دیدار داود گودرزی، شهردار منطقه ۵ رفت.

   

کمپ زنده یاد ناصر حجازی که محل تمرین استقلال است، در منطقه ۵ واقع شده و خوشبختانه شهردار این منطقه که ورزش دوست است، نگاه مثبتی به توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال از مدتها قبل تکمیل این کمپ و تبدیل آن به یک مرکز تمرینی، پزشکی حرفه ای و مجهز، را در دستور کار قرار داده و ملاقات امروز در راستای همین برنامه انجام شد.

در این ملاقات، علی خطیر از شهردار منطقه ۵ تهران به دلیل نگاه حمایتی قدردانی کرد.

داود گودرزی نیز با اشاره به پیشرفت های مجموعه آبی، تلاش علی خطیر برای ارتقای استقلال، درآمدزایی و خودکفایی این مجموعه را ستود.

همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به کارگران زحمتکش شهرداری و تمامی کارگران شریف ایران تبریک گفت.

   

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال با مالک جدید/ احمد شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج فارس!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال

چ مه 1 , 2024
به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در باره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پید...