مقایسه نتایج مجیدی و قلعه نویی

به گزارش مشرق، استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی با نتیجه ۲ بر صفر از سد سپاهان گذشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. سپاهان هم با حذف در این مسابقات کارش برای گرفتن سهمیه فصل بعدِ آسیا سخت‌تر شد.

استقلال با «فرهاد مجیدی» برای هشتمین بازی متوالی شکست نخورد و به چهارمین پیروزی در این بین دست پیدا کرد. مجیدی تیمش را به رده دوم لیگ رسانده و در جام حذفی نیز جزو چهار تیم پایانی قرار گرفته و همه چیز برای او روی روالی است که باید باشد. شاگردان او تنها یک بازی بعد از کرونا را باختند که آن هم مقابل فولاد بود که استقلال ۹ نفره شد.

در سوی مقابل اما وضعیت «امیر قلعه‌نویی» به کلی متفاوت است. سپاهان در هفت دیدار اخیر تنها یک پیروزی داشته و در سه دیدار گذشته نیز نتیجه‌ای جز باخت برای سپاهان به دست نیامده است. آنها در این سه بازی پنج گل خورده‌اند و تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند.

باید دید در ادامه راه چه سرنوشتی برای مجیدی و قلعه‌نویی به وجود می‌آید. این ۲ در ۲ مسیر متفاوت قرار گرفته‌اند اما تا پایان فصل مدتی باقی مانده است و هنوز هم ممکن است اتفاقات زیادی رخ بدهد و ورق برگردد. هر چند که شب گذشته قلعه‌نویی از ادامه کار در سپاهان اصفهان استعفا کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گروسی: استقلال خیلی منطقی و خوب بازی کرد

س آگوست 11 , 2020
به گزارش مشرق، محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی پوشان پایتخت مقابل سپاهان در رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی پر هیچانی نبود اما استقلال خیلی منطقی و خوب بازی کرد و تیم حریف را تحت کنترل قرار داد و گل‌های خود را به ثمر رساند. آبی‌ها...