معضل اصلی مجیدی و استقلالی‌ها

به گزارش مشرق، یکی از معضلات اصلی فرهاد مجیدی و تیم فوتبال استقلال برگزاری تمرینات در زمین باکیفیت است. باشگاه استقلال به دنبال پایین آمدن کیفیت زمین مجموعه آرارات با مجموعه انقلاب قرارداد بست، ولی زمانی که یک جلسه از تمرین آبی‌پوشان در این مجموعه برگزار شد مجیدی اعلام کرد زمین آرارات بهتر از انقلاب است.

اگر چه مدیران استقلال بارها وعده داده‌اند که زمین مجموعه انقلاب آماده خواهد شد، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است تا تمرینات استقلال در مجموعه آرارات و زمینی بی‌کیفیت برگزار شود. سرمربی استقلال گلایه‌های خود را به مسئولان باشگاه گفته است و آنها قول داده‌اند هر چه زودتر چمن مجموعه انقلاب را برای ادامه تمرینات فصل آماده کنند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: شاید مرادمند به استقلال برگردد؛ نمی‌دانم چگونه تیم‌های شهرستانی در تهران تمرین می‌کنند!

د آوریل 4 , 2022
سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: فکر می‌کنم برای فصل بعد مشکلی نداشته باشیم چون کمپ حجازی هم در حال ترمیم است. به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان از هفته بیست و چهارم لیگ...