مصطفی اردستانی در گفت‌وگو با استقلال‌ نیوز: ذوب‌آهن مقابل استقلال دست و پا بسته بود؛ تراکتور را به راحتی می‌بریم

مصطفی اردستانی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: استقلال باید سه چهار سال در اختیار مجیدی باشد تا او با فکر آزاد و بدون دغدغه مالی و مدیریتی تنها مسائل فنی بپردازد. 

مصطفی اردستانی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز، در خصوص بازی استقلال و ذوب‌آهن صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

     

* دیشب استقلال مقابل ذوب‌آهن به برتری رسیدیم، این بازی چطور بود؟

استقلال مقابل ذوب‌آهن یک بازی هماهنگ شده از خود به نمایش گذاشت و در بازیکنان این تیم در دفاع، هافبک و حمله بسیار خوب بازی کردند. تیم‌هایی که مهدی تارتار مربیگری آن‌ها را بر عهده دارد بازی دفاعی و بسته ارائه می‌کنند و تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دهند اما تیم او دیشب مقابل استقلال دست و پا بسته بود.

* پس به نظر شما ما با آنالیز مقابل ذوب‌آهن بازی کردیم؟

بله با آنالیز بازی کردیم. خوشبختانه بچه‌ها از نظر بدنی هم خوب نشان دادند هر سه جناح خوب بودند و این نشان می‌داد که تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتند.

* کوین یامگا هم دیشب فوق‌العاده‌ بازی کرد

بله یامگا بازیکن خوبی است و خیلی خوب بازی کرد. این ثابت می‌کند یک بازیکن خوب چقدر می‌تواند در روند بازی یک تیم تاثیرگذار باشد. 

خوشبختانه استقلال در سال‌های اخیر بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده است اما متاسفانه این بازیکنان را راحت هم از دست می‌دهد. امیدوارم مدیران استقلال این فصل به گونه‌ای برنامه ریزی کرده باشند که بتوانیم این بازیکن خوب خارجی را حفظ کنیم.

* از سردار آجورلو شناخت دارید؟

بله، آقای آجورلو مدیر ورزشی خوبی هستند. وقتی در مقاومت بسیج بودم آقای آجورلو مدیرعامل باشگاه بسیج بودند و مدیری ورزشی هستند.

* بازی شنبه آینده استقلال و تراکتور را چطور می‌بینید؟

به نظر من استقلال بازی راحتی مقابل تراکتور دارد و راحت هم مقابل این تیم به پیروزی می‌رسد. امیدوارم بازیکنان استقلال همین بازی که ذوب آهن انجام دادند، مقابل تراکتور هم به نمایش بگذارند.

متاسفانه وقفه در بازی‌های لیگ به خاطر برگزاری بازی‌های ملی می‌تواند روند رو به جلو استقلال را دچار مشکل کند. چون وقتی در بازی‌ها فاصله می‌افتد تیم‌ها باز باید بدنسازی ‌کنند و این موجب افت بدنی بازیکنان می‌شود.

* بازیکنان جوان استقلال می‌توانند به این تیم کمک کنند؟

امیرحسین حسین زاده آینده درخشانی دارد. سایر بازیکنان جوان هم بازیکنان خوبی هستند.

خوشبختانه استقلال این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده است.  باید این تیم سه چهار سال در اختیار مجیدی باشد تا او با فکر آزاد و بدون دغدغه مالی و مدیریتی تنها مسائل فنی بپردازد.

* کمی از خودتان و سابقه بازی در استقلال برای مخاطبان ما بگویید..

 من در سال‌های ۶۷ و ۶۸ عضو باشگاه استقلال بودم. در آن سال‌ها نایب قهرمان لیگ و جام‌حذفی شدیم. پست بازی من دفاع وسط بود و با حمید فرزام‌نیا و رضا حسن‌زاده که به عنوان یک جوان تازه از راه آهن به استقلال آمده بود هم‌بازی بودم.

* در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید؟

من دبیر بازنشسته آموزش و پرورش هستم.

* یکشنبه گذشته به همراه پیشکسوتان استقلال در یک دیدار دوستانه در چابکسر حاضر شدید..

بله. در آن بازی بچه‌های ما در چابکسر خوب بازی کردند و تیم حریف تا در شرایط بازی قرار بگیرند سه گل دریافت کردند و تیمشان از هم پاشید. تنها یک انتقاد به مسئولان روستای قاسم‌آباد سفلی دارم که زمین به آن خوبی نه رختکن داشت و نه دستشویی که امیدوارم مسئولان بزودی این نقیصه را برطرف کنند تا دوستداران فوتبال در آنجا هنگام استفاده از زمین به مشکل نخورند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رودی گستد وارد تهران شد

س اکتبر 26 , 2021
مهاجم فرانسوی مد نظر باشگاه استقلال(تاج) از طریق فرودگاه امام وارد تهران شد. به گزارش استقلال نیوز، رودی گستد، مهاجم سابق باشگاه پانتولیکوس یونان، جهت امضای قرارداد با تیم فوتبال استقلال(تاج) امشب وارد تهران شد. این مهاجم فرانسوی سابقه با...