مصاحبه سه بازیکن استقلال پس از عقد قراداد با آبی پوشان/ امیدواریم در سال جام جهانی در استقلال موفق باشیم!

بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از عقد قرارداد با این باشگاه گفتند: هدف اول ما موفقیت استقلال است و دومین هدفمان حضور در تیم ملی و جام جهانی قطر می باشد.

         

به گزارش استقلال نیوز، سه بازیکنان  تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از عقد قرارداد با این باشگاه صحبت های کوتاه ویدیویی با رسانه رسمی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

محمد محبی

خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ و ریشه‌دار استقلال پیوستم. امیدوارم سال خوبی با هم داشته باشیم. تمام تلاش و انگیزه ما بازیکنان این است که بتوانیم برای سربلندی استقلال بجنگیم و به اهدافی که داریم برسیم. امیدواریم مثل سال قبل، سال خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار هم داشته باشیم.

هدف من از حضور در استقلال این است که در مسیر سال قبل رو به جلو حرکت کنیم. تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم که استقلال به جایگاهی که حقش است برسد. ‌‌‌‌‌‌هدف دوم؛ امسال سال جام جهانی و این تورنمنت برای هر فوتبالیست یک رویداد بزرگ است. امیدوارم امسال با استقلال به نتایج بزرگی برسیم و همچنین بتوانیم با تیم ملی در جام جهانی سال خوبی داشته باشم.

سال گذشته با موریرنزه بازی داشتیم. مقابل تیم او بازی کردم، یک اخراجی گرفتم و گل زدم. فکر می‌کنم از آنجا به من علاقه‌مند شد. وقتی به استقلال آمد به من پیشنهاد داد و صحبت کرد. مذاکرات از آن زمان شروع شد. الان هم اینجا هستیم و با هم کار می‌کنیم. امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

استقلال هواداران بی‌شماری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داخل و خارج از کشور دارد. تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم که نتایج در خور شأن هواداران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم. به آنها قول می‌دهیم که تمام وجودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمین بگذاریم. از شما هواداران ممنون هستم که در این مدت به من پیام دادید. صدای شما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شنیدم و الان اینجا هستیم. از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم. حدود 70 روز این پروژه طول کشید. به خاطر این بود که مدیران سانتا کلارا عوض شدند. سرمربی این تیم ماریو سیلوا هم تاکید داشت آنجا بمانم ولی بالاخره شرایطی فراهم شد که به استقلال بیایم و در خدمت شما باشم. از تمام کسانی که باعث شدند این انتقال انجام شود تشکر می‌کنم.


* مهدی قایدی

حس خیلی خوبی است. پس از یک سال دوباره به خانه خودم برگشتم. امیدوارم مثل سال گذشته که بازیکنان تمام وجودشان را گذاشتند و توانستند تیم را قهرمان کنند، ما هم امسال بتوانیم با تمام وجودمان افتخار دیگری را کسب و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اهدافش در استقلال گفت: هدف‌های خیلی زیادی دارم. یکی موفقیت استقلال و دیگری اینکه پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم، به جام جهانی بروم و اگر کاری از دستم بر می‌آید برای کشورم انجام بدهم.

قایدی در خصوص کار با ساپینتو عنوان کرد: آنطور که بچه‌ها می‌گفتند او مربی سرسخت، باهوش و خیلی خوبی است. هنوز با او صحبت و کار نکرده‌ام. ان‌شاالله به زودی یکدیگر را ببینیم. مربی بزرگی است و می‌تواند کارهای بزرگی هم انجام بدهد.

وی در مورد واکنش هواداران اظهار داشت: آن‌ها به من خیلی لطف دارند. در این یکسال پیام‌هایشان برایم محبت آمیز بود. الان برگشته‌ام و امیدوارم بتوانم این محبت را جبران کنم.


* محمد حسین مرادمند

خیلی خوشحالم که با تیم محبوبم تمدید کردم. بعد از اتفاقاتی که برایم افتاد، تمدید قرارداد اتفاق خوبی بود. از هواداران خیلی تشکر می‌کنم که در این مدت با انرژی‌هایشان به من کمک کردند.

اتفاقات خیلی بدی برایم افتاد که همه را فراموش کردم. امیدوارم بتوانم در این مدت با تمام توان و تلاشم کار کنم. ان‌شاالله امسال بتوانیم قهرمان شویم. کارمان سخت‌تر است. سال قبل قهرمان شدیم و الان تیم‌های رقیب خیلی بهتر شدند. این مساله کار ما را  خیلی سخت می‌کند اما تلاش می‌کنیم. هواداران بدانند که تا آخرین قطره عرق و خون در زمین تلاش می‌کنیم تا بتوانیم تیم را به قهرمانی برسانیم.

مدافع استقلال در خصوص کار با ریکاردو ساپینتو عنوان کرد: در این مدت که با او کارکردم چیزهای زیادی یاد گرفتم. درس خیلی مهمی که می‌تواند به ما یاد بدهد این است که نسبت به هدف‌هایمان فکر خیلی بزرگی داشته باشیم. فقط می‌توانم بگویم تمرینات او خیلی سخت است. او می‌گوید هرروز باید سخت کار کنیم.

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

از دوازدهمین تمدیدی آبی پوشان رسما رونمایی شد/ قرارداد مرادمند هم تمدید شد

قرارداد قرضی قایدی هم امضا شد/ باشو شاگرد ساپینتو شد

باشگاه استقلال رسما اعلام کرد/ ستاره بوشهری سانتاکلارا با قرارداد قرضی به استقلال پیوست

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیژن طاهری: حیدری با وجود تجربه بالا اصلاً تمرکزی روی بازی نداشت؛ نگران داوری ها در آینده هستیم!

د آگوست 15 , 2022
سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: وقتی در اولین بازی ما چنین اشتباهات داوری رخ می‌دهد طبیعی است که ما نگران آینده می‌شویم و امیدواریم که این نگرانی ما اشتباه باشد. به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفت ...