مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل نفت آبادان/ شرایط تیم ما گل و بلبل نیست!

بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال تهران پس از برتری این تیم مقابل صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم لیگ برتر هماهنگی را رمز پیروزی تیمشان دانستند.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* میثم تیموری

گریه کردم چون تحت فشار بودم. خدا را شکر می‌کنم که بازی کردم. این هواداران به پای من مانده‌اند. امیدوارم جبران کنم. بازهم خدا را شکر می‌کنم که توانستم امروز بازی کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. برای استقلال بازی کردن آرزوی هر بازیکنی است.

تلاشم را می‌کنم مشکل دفاع چپ استقلال را حل کنم. البته زکی‌پور هم هست و مشکل را حل می‌کنیم، مهم استقلال است.

* علی کریمی

توانایی ما بیشتر از این است و باید در ادامه بهتر باشیم. از هواداران تشکر می کنم که امروز از ما حمایت کردند و فکر می‌کنم 3 امتیاز بهترین هدیه ای بود که می‌توانستیم به آنها بدهیم.

فکر می‌کنم اختلاف ما با صدر جدول زیاد نباشد. باید قدم به قدم پیش برویم. تمام تمرکز ما روی بازی‌های خودمان و منتظر لغزش حریفان هستیم. 

من تمام تلاشم را می‌کنم تا تیمم موفق باشد. هدف من این است که بهترین عملکرد را داشته باشم و در نهایت تیمم به پیروزی برسد. 

هر بازیکنی می‌خواهد که در تیم ملی حضور داشته باشد. برای حضور در تیم ملی هم باید بهترین شرایط را داشته باشیم. من دو ماه مصدوم بودم و به همین دلیل در هفته‌های اول نتوانستم چندان برای استقلال مفید باشم، اما رفته رفته و از هفته پنجم و ششم بهتر شدم. تلاش می‌کنم در هفته‌های پیش‌رو هم بهترین عملکرد را داشته باشم. به هر حال مصدومیت هم بخشی از ورزش است.

* مهدی رحمتی

خدا را شکر می‌کنم توانستیم این بازی را ببریم. شرایط بهتر از قبل شده اما باز هم نیاز به تمرین بیشتر داریم. چیزی که می‌خواستم بگویم این است که شرایط تیم ما گل و بلبل نیست. برخی تیم‌ها به گونه‌ای می‌گویند پول نیست انگار در تیم ما شرایط گل و بلبل است.

ما مشکلات زیادی داریم. 5 ماه است به دلیل بدهی‌ها و پیش‌خور کردن پول توسط مدیریت قبل پولی به ما داده نشده است. اگر بازیکنان مصاحبه نمی‌کنند و یا تمرین تعطیل نمی‌شود به خاطر حجب و حیای بازیکنان است. من و یا 4 بازیکن دیگر مشکل مالی نداریم اما بازیکن جوان و 17-18 ساله داریم که نیاز به پول دارند. به ما ابتدای فصل 20 درصد از قرارداد را دادند و 4 ماه است که ریالی نگرفته‌ایم.

ما نیاز به حمایت داریم. استقلال امسال خیلی بدهی داشته است. من از آقای فتحی تشکر می‌کنم که به اردو آمد و حرف بچه‌ها را شنید. او هم دست تنهاست و درک می‌کنیم. از اسپانسرها می‌خواهم همان طور که با مدیریت قبل کار کرد و پول‌ها پیش‌خور شد تا الان به ما پول ندهند، بدهی بازیکنان را بدهند.

من وارد این بحث‌ها که وزیر ورزش از پرسپولیس حمایت می کند یا خیر، نمی‌شوم. اگر درباره حمایت وزیر هم صحبت می‌کنم حرف من این است وزیر به اسپانسر فشار بیاورد 2 ماه جلوتر پول ما را بدهند. ما برای یارگیری و کمک به جوانان به پول نیاز داریم. شرایط سخت است. اگر تمرینات تعطیل نمی‌شود به خاطر حجب و حیای بازیکنان است.

دوباره شرایط تیم مثل سال قبل خواهد شد. کارمان سخت بود و نیاز به حمایت داریم امیدواریم حمایت کنند. اسپانسرها کمک کنند تا دست مدیرعامل خالی نباشد. امیدوارم 2 بازی آخر شرایط طوری پیش برود که به موفقیت فصل قبل برسیم.

نمی دانم حنیف عمران‌زاده از چه کسی دلگیر بوده؟ من او را ندیدم و متوجه نشدم اما وقتی خداحافظی کردیم با او صحبت کردم و مشکلی نبود.

در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا بگویم که به هر حال گروه‌ها تغییر می‌کنند امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که با وضعیت خوب لیگ قهرمانان را آغاز کنیم.

* صیادمنش

درباره اینکه می گویید با گل من اعتماد به نفس تیم بالا برود باید بگویم: بله، آقای شفر نیاز داشت تا با جو و شرایط آشنا شود. خدا را شکر این اتفاق افتاد و جواب داد. حالا اعتماد به نفس بیشتر شده است. وضعیت تیم خوب بود از این بهتر هم می‌شود.

* وریا غفوری

خدا را شکر فکر می‌کنم این بهترین بازی‌ استقلال بود هم از نظر نظم تیمی و هم از نظر نتیجه. تیم خیلی خوب شده است و فکر می‌کنم باید همین روند را ادامه دهیم.

با جاسم کرار بگو مگو نداشتم اما انتظار داشتند بازی جوانمردانه در آن صحنه انجام شود. که بعد از آن به سمت من دویدند که به او گفتم شما توپ را بیرون نزنید.

در مورد تغییر پستم در استقلال و نگرانی در مورد بازی در تیم ملی و جام ملت‌ها، والا چه بگویم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر کادر فنی تیم را جلب کنم. واقعا می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.

صد در صد من دفاع راست هستم. در دفاع راست بازی می‌کنم و در این پست راحت هستم.  اما سرمربی تیم هم مهم است. توکل به خدا.

اصلا این حرف را قبول ندارم که پارسال آماده‌تر از حال حاضر بودم. من الان از پارسال هم آماده‌تر هستم. شرایط تیمی؛ نوع پاس‌هایی که به من می‌رسید و از نگاه کارشناسی نگاه کنید می‌فهمید که شرایط راحتری داشتم. پارسال پاس‌هایی به من می‌رسید که فقط با یک تقه زدن گلزنی می‌کردم. یا پاس گل می‌دادم اما امسال من باید پاس گل بدهم و تیم را راه بیندازم. به همین خاطر جایگاه‌ها تغییر کرده و توقعات زیاد است.

نمی‌گویم خط هافبک استقلال ضعیف‌تر شده اما هماهنگی و حفظ توپی که پارسال در تیم وجود داشت امسال نداریم و باید بهتر شویم.

* مرتضی تبریزی

با اینکه خودم بازی نکردم اما خدا را شکر می‌کنم که امروز برنده شدیم. در مورد اینکه می گویند من مصدوم بودم باید بگویم من اگر مصدوم بودم که اینجا نبودم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اصغر حاجیلو: نگفتم کمیته فنی نقشی در تیم ندارد؛ شفر و کی‌روش باهم هماهنگ هستند

پ نوامبر 29 , 2018
سرپرست تیم استقلال گفت: به نظر من کمیته فنی &#1...