مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از شکست مقابل پدیده/ همه ما در این باخت مقصر هستیم!

مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از شکست مقابل پدیده مشهد

بازیکنان استقلال تهران بعد از شکست مقابل پدیده مشهد گفتند: به جز ابراز شرمندگی حرفی برای گفتن نداریم.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از شکست مقابل پدیده شهرخودرو از هفته بیست و هفتم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه امام رضا(ع) انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* پژمان منتظری

ما در روزی که نیاز مبرمی به بردن و کسب این سه امتیاز را داشتیم، باختیم و این در حالی است که این سه امتیاز برای ما از نان شب هم واجب‌تر بود. جای هیچگونه بهانه‌ای نیست چرا که ما باید امروز برنده می‌شدیم اما باختیم.

برخی از بازی‌ها نه برای مدیر است و نه برای مربی بلکه برای بازیکنان است و ما باید امروز برنده می‌شدیم. همه ما مقصر هستیم که باختیم و در این شرایط هواداران هرچه بگویند حق دارند. ما حرفی برای گفتن نداریم.

چند هفته قبل به مدیران باشگاه گفتم که ما دندان نداریم! اشکال ما همین است و به همین خاطر است که می‌بازیم.

به خاطر شرمندگی بابت باخت حرف نزدند و من هم حرفی ندارم اما فقط به احترام شما اینجا ایستادم و حرف زدم.

* وریا غفوری

حرفی ندارم که بزنم و فقط شرمندگی این بازی برای ما ماند. به نظر من استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود باید زیرساخت‌ها را درست کند. همه ما مشکل داریم و همین مسائل باعث می‌شود که نتیجه نگیریم. از بازیکن تا مدیریت و پشتیبانی مشکلاتی دارند و باید این مشکلات مرتفع شود.

وقتی که قهرمان نمی‌شویم مشخص است که مشکل داریم. من سه سال است که اینجا هستم اما موفق نمی‌شویم. به هر حال یک جای کار می‌لنگد و من فکر می‌کنم در فصل نقل و انتقالات هم چیزی درست نشود.

ما روی کاغذ شانس داریم اما شانس قهرمانی را از دست دادیم.

من به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم به این سؤال پاسخ بدهم.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کامران منزوی: سکوت دیگر جایز نیست؛ بازی با احساسات هواداران تمام شد!

ش آوریل 27 , 2019
عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بازی با عواطف و احساسات هواداران تمام شد، هر کسی که مسبب چنین اتفاقاتی است باید جوابگو باشد. به گزارش استقلال نیوز،کامران منزوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار فارس، در ...