مشکلات استقلال رفع نشده است

به گزارش مشرق، ایمان عالمی درباره تقابل استقلال با ماشین سازی در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: استقلال در دو بازی گذشته خود توانست دو پیروزی حساس به دست بیاورد. این تیم نسبت به گذشته دونده‌تر، جنگنده و مصمم‌تر بازی می‌کند. آنها فردا به مصاف تیمی خواهند رفت که باز هم کادر فنی اش دستخوش تغییرات شده و هنوز نتوانسته‌اند با یک مربی فصل را ادامه دهند. فرهاد مجیدی شرایط روحی و روانی تیم را بهبود بخشیده و حالا بازیکنان استقلال باانگیزه تر از گذشته هستند.

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد: یکی از دلایل موفقیت استقلال در دو دیدار اخیر تغییرات کم در ترکیب است. بازیکنان در پست‌های تخصصی خود قرار گرفته‌اند و این موضوع توانسته به موفقیت استقلال تداوم بیشتری ببخشد.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ برای استقلال؛ پول بودروف برگشت خورد

عالمی در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: درست است آبی پوشان توانسته‌اند با مجیدی دو پیروزی خوب کسب کنند اما هنوز در خط دفاع و هافبک مشکلات این تیم برطرف نشده است. باید ببینیم مجیدی چگونه از آرمان رمضانی در خط حمله استقلال استفاده می‌کند اما نیاز این روزهای استقلال یک مدافع و یک هافبک خلاق است و امیدوارم هر چه زودتر این بازیکنان جذب شوند.

مهاجم سابق استقلال در پایان و در خصوص کنار گذاشتن محمد دانشگر به دلیل مسائل انضباطی گفت: چند روز پیش مجیدی حرفی زد که بسیار جالب بود، او گفت باید استقلال سالاری باشد نه بازیکن سالاری، بازیکنان باید بدانند جایگاه شان کجاست و در چه تیمی بازی می‌کنند، برخورد با کسانی که جو تیم را بر هم می‌زنند کار پسندیده‌ای است و کمتر مربی چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد در گذشته هم امیر قلعه نویی همین رفتار را داشت و با بازیکنان خاطی برخورد می‌کرد باید از مجیدی بابت این رفتار تشکر کرد و بازیکنان هم باید بدانند اینجا استقلال است و کسانی در این تیم بازی کرده‌اند که بعد از گذشت سال‌ها هنوز محبوب هواداران هستند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال با ۷ غایب مقابل ماشین‌سازی

س مارس 16 , 2021
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال فردا (چهارشنبه) در حالی در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت که هفت بازیکن تیمش را در اختیار ندارد.سعید مهری و آرمان رمضانی که به تازگی به استقلال پیوسته‌اند؛ به دلیل وضعیت نامشخص پنجره نقل‌وانتقال...