مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ مصاحبه استقلالی ها پس از بُرد در شهرآورد؛ این استقلال شایسته قهرمانی است

مصاحبه استقلالی ها

استقلالی ها پس از برتری مقابل پرسپولیس در شهرآورد 92 گفتند: امروز نشان دادیم لایق قهرمانی و فینالیست شدن هستیم و در این بازی فوق العاده بازی کردیم.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و پیشکسوتان استقلال ایران پس از برتری مقابل پرسپولیس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* سعادتمند

به هواداران، بازیکنان و کادرفنی تبریک می گویم بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم.

خدا را شکر که استقلال بالاخره به حقش رسید. وی افزود: امام رضا (ع) ما را طلبیده است و ان‌شاءالله دیدار فینال را هم به راحتی می‌بریم و قهرمان می‌شویم.


* علی لطیفی

به نظر من شرایط پرسپولیس برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم بهتر شد. در این نیمه یحیی گل‌محمدی اشتباهاتش را جبران کرد و پرسپولیس توانست شرایط را به نفع خودش رقم بزند. نوع بازی علی علیپور باعث ایجاد خطر روی دروازه استقلال می‌شد و دیدیم که در نهایت روی حرکت این بازیکن پرسپولیس به گل رسید.

برخلاف نیمه اول که قائدی بهترین بازیکن زمین بود به نظر من در نیمه دوم بهترین بازیکن زمین بشار رسن بود. او هم گل زد و هم میدان‌داری کرد و پاس‌های خوبی می‌داد و یارگیری هم داشت.

همانطور که اشاره کردم گل‌محمدی در نیمه دوم اشتباه خودش را جبران کرد. آمدن نادری به جای سیدجلال تعویض خوبی بود چون سیدجلال به خاطر سرعت قائدی عقب می‌ایستاد و باعث می‌شد فاصله زیادی بین مدافعین پرسپولیس و هافبک‌های این تیم ایجاد شود. اما زمانی که نادری وارد زمین شد شجاع خلیل‌زاده در میانه خط دفاعی قرار گرفت و مدافعین پرسپولیس دیگر ترسی نداشتند. شجاع خلیل‌زاده خودش بازیکن سرعتی است و این باعث شد خط دفاع پرسپولیس برخلاف نیمه اول تحت فشار قرار نگیرد.

 بارها گفته‌ام که استقلال پتانسیل بازی با سه مهاجم را دارد سه مهاجمه شدن استقلال اجازه بازی‌سازی به حریفان را از عقب نمی‌دهد. حتی فرهاد مجیدی می‌توانست این کار را از ابتدای نیمه دوم انجام دهد. در کل این تعویض فرهاد مجیدی فوق‌العاده بود.

ضربات ایستگاهی حربه‌ای است که تیم‌ها می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند این گل می‌تواند بسیار برای استقلال و بازیکنان این تیم روحیه‌بخش باشد. نمی‌توان گفت گل صرفاً برمبنای تاکتیکی استقلال به دست آمد. روی این گل بازیکنان پرسپولیس اشتباه کردند و اصلاً یارگیری خوبی نداشتند.


* علی کریمی

در جریان بازی من، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی مصدوم شدیم و دست سرمربی تیم خالی شد.

امیدوار بودیم در ضربات پنالتی نتیجه بگیریم که خوشبختانه همه از جمله سیدحسین حسینی خوب کار کردند. در این بازی کمترین حق ما صعود بود.

 آنها می‌توانند های لایت بازی را ببینند که موقعیت‌های ما بیشتر از پرسپولیس بود و روی نصفه موقعیت به گل رسیدند.

تراکتور شایسته حضور در فینال بوده است. امیدوارم مصدومان تیم سریع برگردند و بتوانیم ریکاوری خوبی را پشت سر بگذاریم. باید به خوبی آماده بازی شویم و در مشهد تراکتور را ببریم.


* سعید رمضانی

خیلی خوشحالم که توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و این پیروزی را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم. اما معتقدم هنوز مأموریتم تمام نشده است.

استقلال یک فینال مهم در پیش دارد و به همین دلیل مأموریت من آن زمان بعد از پایان مسابقه فینال و به امید خدا قهرمانی استقلال تمام خواهد شد.

این را بگویم که به خاطر سلامتی‌ام بعد از فینال جام حذفی از استقلال جدا خواهم شد.

به اعضای تیم پاداش می‌دهیم ولی در فرصت مناسب رقم این پاداش را اعلام خواهم کرد.


* مهدی قائدی

بازی خیلی خوبی بود و به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم. ما روز قبل از دربی، روی ضربات پنالتی تمرین کرده بودیم.

مطمئن بودم صد درصد گل می‌زنم.

جای تماشاگران واقعاً خالی بود. اگر آنها بودند، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

در مورد به اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود قصد دارند استقلال را قهرمان کنند بهتر است بگویم که خودشان بهتر می دانند. این حرف‌ها را نزنند


* بهزاد غلامپور

بازی خوبی بود و بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند. ابتدا جلو افتادیم و بعد بازی مساوی شد. این برد مبارک هواداران باشد.

حسینی امروز فوق‌العاده بود و خیلی خوب کار کرد و امیدوارم همین روند را ادامه دهد. امروز همه فشارهای از روی حسینی برداشته شد.

من که با جان و دل برای استقلال کار می‌کنم و ان‌شاالله بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و قهرمان شویم.


* ارسلان مطهری

حس کردم 40 میلیون هوادار نگاهم می‌کنند  حس کردم 40 میلیون هوادار نگاهم می‌کنند.

خداراشکر که پیروز شدیم و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم.

زحمت بچه ها بود که من به ثمر نشاندم. دعای پدر و مادرم بود و خداراشکر می‌کنم که شرمنده هواداران نشدیم.

حال من قابل توصیف نیست. همین که شما در خیابان می‌توانیم سرت را بلند کنی، ارزشش بیشتر از هرچیزی است. از میلیارد تومان پول هم بیشتر ارزش دارد.

من فقط به این فکر می‌کردم که توپ وارد دروازه شود. احساس کردم 40 میلیون هوادار نگاهم می‌کنند. من مسئولیت سنگینی داشتیم که خوشبختانه گل شد. البته کار خوب سیدحسین حسینی هم بود که پیروز شدیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ پرسپولیس ۶تایی شد؛ استقلال برای رفتن به فینال داور را هم به زانو در آورد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تقدیر از پزشکان پرسپولیس و استقلال

چ آگوست 26 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تقدیر از پزشکان پرسپولیس و استقلال ...