مذاکره عجیب با هافبک استقلال؛ ۱۰ میلیارد تخفیف بده و بمان

به گزارش مشرق، قراردادهای عجیب و البته فوق العاده گزاف استقلال در فصل گذشته حالا بدجوری گریبان گیر آنها شده است و کادر مدیریتی باشگاه را به دردسر انداخته چون از نظر قانونی همه چیز روی کاغذ آمده است و طرفین آن را امضا کرده‌اند.

بنابراین اگر قرار بر تغییر باشد، هر دو طرف باید آن را بپذیرند که البته کاملاً بدیهی است بازیکنان به سختی زیر بار آن می‌روند چون پذیرفتن قرارداد جدید یعنی محروم کردن خودشان از مبلغی که فصل قبل توافق کرده‌اند و حالا دلیلی ندارد ناگهان پایین‌تر از این پول دریافت کنند. تازه بعضی از بازیکنان استقلال مدعی‌اند قراردادشان برای این فصل باید حداقل ۱۰ درصد افزایش هم پیدا بکند.

در این میان بد نیست بدانید مدیران قبلی استقلال که البته حالا دیگر سمتی در این باشگاه ندارند و استعفا داده‌اند چند روز قبل به یکی از هافبک‌های آبی پوش توصیه کردند برای کمک به باشگاه و حفظ آرامش تیم ۱۰ میلیارد تومان از قرارداد فصل قبل خود را کاهش بدهد و با باشگاه قرارداد ۱۵ میلیاردی ببندد! به این فوتبالیست گفته شده بود اگر حاضر به انجام چنین کاری شود باید قرارداد قبلی خود را باطل اعلام کرده و آن را پاره کند تا بعداً هیچ تناقض و ادعایی به وجود نیاید!

البته هافبک مورد نظر که در مقطعی حتی شانس رفتن به جام جهانی را هم داشت تا آخرین روز حضور مدیرعامل قبلی زیر بار انجام چنین کاری نرفته بود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرونده بزرگ روی میز مدیرعامل جدید استقلال

ی جولای 9 , 2023
به گزارش مشرق، ستاره فرانسوی استقلال که در تمرینات این تیم هم حضور دارد و کار خود را زیر نظر جواد نکونام جلو می برد، از وضعیت مالی باشگاه خود ناراضی است. کوین یامگا چند روز پیش به باشگاه استقلال نوتیس ارسال کرده و طی آن خواهان پرداخت مطالباتش شده اس...