مدیریت در استقلال زیر خط فقر است

به گزارش مشرق، گودرز حبیبی اظهار داشت: استقلال محله برو بیا شده است. این باشگاه محلی برای رفیق بازی و حال دادن آقایان به رفقای خودشان شده است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آقای مددی به ظاهر سرپرست تیم هست اما عملاً هیچ کاره است چون همه تصمیمات را در این باشگاه آقای خلیل زاده می‌گیرد و تصمیمات عمده تر از وزارت ورزش گرفته می‌شود. بی‌اختیار بودن مدیر استقلال پدیده جدیدی نیست و خیلی از مدیران سابق این باشگاه هم اختیاری از خود نداشتند و بله قربان‌گو بودند. متاسفانه مدیریت استقلال زیر خط فقر قرار دارد و برای همین است که این تیم تبدیل کانون بحران شده است.

وی افزود: با این مدیریت متاسفانه استقلال در مسیر نابودی قرار گرفته است. دلیلش را نمی دانم اما تصورم این است که آقایان با تیم ما مشکل دارند و دوست ندارند این تیم شکل بگیرد. مدیران در این باشگاه اغلب خط فکری شان را از جای دیگر می‌گیرند. کاش افراد بزرگ و مهم به آنها خط فکری می‌دادند و برای شان تصمیم می‌گرفتند که لااقل دل ما نمی‌سوخت. اما هرچه معاون و مشاور است برای این باشگاه تصمیم می‌گیرند.

حبیبی در خصوص جلسه‌ای که چند پیشکسوت استقلال با یکی از مسئولین باشگاه برگزار کرد بیان داشت: متاسفانه بعضی از دوستان و پیشکسوتان ما قیمت شان ارزان است و خودشان را به وعده یک پست تشریفاتی می‌فروشند. در گذشته افراد بزرگی مثل دکتر آقامحمدی و دکتر ایروانی و بزرگانی دیگر مدیریت این باشگاه را بر عهده داشتند و ما از این بزرگان رسیدیم به مددی. مددی اگر مدیر قوی بود در همان باشگاه‌های سایپا و پیکان مدیریت می‌کرد و به استقلال نمی‌آمد. بعضی از آقایان هم به صندلی‌های این باشگاه چسبیده‌اند و به هیچ قیمتی حاضر به رفتن نیستند. نمی دانم این قبیل مدیران از جان استقلال چه می‌خواهند.

بازیکن استقلال در دهه پنجاه تاکید کرد: مدیران باشگاه صداقت نداشته و ندارند. تا به حال بارها از زبان آنها اخبار غیر واقعی شنیدیم. الان می‌گویند پول دیاباته پرداخت شده ولی قبلاً هم بارها گفته بودند پول دیاباته پرداخت شده و برای همین ما نمی‌توانیم به این اخبار اعتماد کنیم. مدیر آینده استقلال باید در وهله اول با همه صداقت داشته باشد. بعد از آن باید از قدرت اقتصادی و درآمدزایی برخوردار باشد و دلسوز این باشگاه باشد. تا زمانی که اصلاحات مدیریتی در این باشگاه شکل نگیرد، رفت و آمد مربیان هم هیچ تاثیری در عملکرد این تیم نخواهد داشت.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه به ورود نمایندگان مجلس به موضوع استقلال اشاره کرد و گفت: امیدوارم این بار استقلالی‌ها به نتیجه لازم از این راه برسند و بعد از سال‌ها این تیم سر و سامان بگیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین دیدار تدارکاتی شاگردان فکری/ برتری تزدیک مقابل نفت مسجدسلیمان با گلزنی خط میانی!

د اکتبر 19 , 2020
تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار تدارکاتی خود برای آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر بیستم به برتری مقابل نفت مسحدسلیمان رسید.                 به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال، از س...