محمد نوری: هیچ جامی ارزشی بالاتر از سلامتی و جان انسان‌ها ندارد؛ افتخارات واعظ و فتح الله زاده قابل قیاس نیست؛

محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر گسترش بیماری کرونا اتفاق خوبی محسوب می‌شود چرا که هیچ چیزی بالاتر از سلامتی و جان انسان‌ها ارزش ندارد.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص تعطیلی لیگ برتر فوتبال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

* تعطیلی لیگ برتر فوتبال؟

تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر گسترش بیماری کرونا اتفاق خوبی محسوب می‌شود چرا که هیچ چیزی بالاتر از سلامتی و جان انسان‌ها ارزش ندارد. اگرچه استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر ندارد اما به طور حتم این تیم مربیان و بازیکنان این تیم تا پایان مسابقات تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند به مقامی که شایسته نام بزرگ استقلال است برسند. استقلال در جام حذفی شانس زیادی برای تصاحب جام دارد و می‌تواند با قهرمانی در این جام شادی را برای هواداران خود به ارمغان آورد.

* حضور فتح الله زاده به عنوان سرپرست مدیرعاملی در باشگاه استقلال؟

فتح‌الله زاده استقلال را به خوبی می‌شناسد و با جو این تیم آشناست و می‌تواند با تجارب ارزنده‌ای که در طول سال‌های مدیرتش دارد روزهای خوبی را برای آبی‌پوشان رقم بزند.

* انتقادات امیررضا واعظ آشتیانی از علی فتح‌الله‌زاده؟

به هرحال واعظ آشتیانی مدتی در باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد و برایش احترام قائل هستم اما این انتقادات درست نیست. فتح‌الله‌زاده ۷ جام قهرمانی با استقلال دارد، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رسانده، با استقلال سوم آسیا شده است و افتخارات این ۲ مدیر قابل قیاس با یکدیگر نیست.

* صحبت پایانی؟

در این برهه زمان همه باید دست به دست هم دهند تا حاشیه از استقلال دور شده و این تیم بتواند در فضایی آرام به کارش ادامه دهد. اگر واقعا کسی استقلالی است باید از تیمش حمایت کند نه با حرف‌هایش حاشیه سازی کند.

 اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

بالاخره سازمان لیگ حریف وزارت ورزش و هوچیگری تیم پیروزی شد/ لغو بازی های لیگ برتر به دلیل کرونا..

علی فتح الله زاده رسما سرپرست باشگاه استقلال شد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش خلیل‌زاده به تعطیلی لیگ برتر

د مارس 2 , 2020
به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص لغو مسابقات لیگ برتر در هفته بیست و دوم،‌اظهار داشت: اگر یادتان باشد هفته گذشته بود که با برگزاری مسابقات لیگ برتر مخالفت کردم و تاکید داشتم که بازی‌ها باید لغو شود. متاسفانه آن روز کسی صحبت‌های من را گوش نکرد و...