محمد نوری فر: دفاع از حقوق استقلال خواسته هواداران است؛ ما هیچگاه شروع کننده صدور بیانیه ها نبوده ایم

محمد نوری فر

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال گفت: ما در کمیته انضباطی حاضر شدیم و اعلام کردیم که ما در بحث دفاع از حقوق باشگاه استقلال کوتاه نخواهیم آمد.  

             

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای استقلال(تاج) پس از پایان جلسه کمیته انضباطی در خصوص این جلسه صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* همیشه واکنش نشان دادیم و کنشگر نبودیم
جلسات دو باشگاه جداگانه برگزار شد. جلسه خوبی بود و  صحبت های کلی انجام شد. صحبت‌هایی که قبلا در مصاحبه مطرح کردیم در این جلسه هم عنوان کردیم. ما شروع کننده نبودیم. همیشه واکنش نشان دادیم و کنشگر نبودیم.
* دفاع از حقوق استقلال خواسته هواداران است
بعد از جلسه ای که مدت ها قبل کمیته انضباطی با حضور نمایندگان دو باشگاه گذاشت، ما سکوت کردیم و واکنشی هم نداشتیم. اما شروع به تهمت زدن کردند. آن جا هم توضیح دادیم که توقع میلیون ها هوادار استقلال این است که از حقوق باشگاه دفاع کنیم.
* ما هیچگاه شروع کننده صدور بیانیه ها نبوده ایم
فقط یک برگه بود که توضیح بدهیم. گفتم ما به نشر اکاذیب که اعتقادی نداریم. در رابطه با بحث تخریب و حاشیه سازی هم معتقدیم شروع کننده نبودیم.  فقط خواستیم از حقوق باشگاه مقابل کسانی که تهمت زدند دفاع کنیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

فرهاد مجیدی: حریفمان در زمین نشده‌اند حالا می‌خواهند بازی را بیرون از زمین ببرند؛ از بازیکنانم خواستم فعلا لیگ برتر را فراموش کنند

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۱ فروردین

ی آوریل 10 , 2022
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۱ فروردین ...