محمد نوری‌فر: مدیریت جدید فدراسیون در ماجرای جعل گل گهر ورود کند؛ دو ستاره ی استقلال استاندارد جهانی است

محمد نوری فر

مدیر رسانه‌ای استقلال(تاج): دو ستاره که روی لوگوی استقلال استاندارد جهانی است و یک قانون من در آوردی نیست.

             

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای استقلال(تاج) پس از پیروزی آبی پوشان برابر تراکتور درخصوص صحبت های احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و حواشی ای که در خصوص لوگو این باشگاه در اسکوبورد ورزشگاه بوجود آمد توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* منظور آقای اصولی بد برداشت شده است
گویا ظهر امروز مصاحبه ای از آقای احسان اصولی منتشر شده و توضیح داده است. منظورشان چیزی که رسانه ها برداشت کرده اند و در مصاحبه ایشان آمده که بحث کمیته انضباطی و استیناف در رابطه با این رأی انجام شده و با مصاحبه جدیدی که از آقای اصولی خواندیم، منظورشان آن برداشت نخست نبوده است.
* امیدواریم با ریاست جدید فدراسیون تکلیف ماجرای جعل مشخص شود
امیدواریم با مدیریت جدید فدراسیون، حداقل تکلیف اصلی ماجرا و بحث جعل(در ماجرای بازیکن گابنی گل گهر) و گزارش پلیس فتا مشخص شود. این موضوعی است که به نظرم کمتر در موردش صحبت شده است.
* از دوستان تبریزی گله داریم
این مسائل در شأن باشگاه استقلال نیست که بخواهد روی این ماجرا پافشاری کند. این دو ستاره که روی لوگوی استقلال است، بحث کاملا مشخصی بوده و استاندارد جهانی است. این یک قانون من درآوردی نیست و چیزی که مشخص است قطعا باید روی اسکوربرد باشد. از دوستان تراکتوری گلایه داریم و امیدواریم که بی دقتی باشد و به هر حال این موضوعی است که کاملا مشخص است.
امیدوارم این اتفاق تکرار نشود
دو ستاره استقلال بخاطر دو قهرمانی آسیا بوده و من می خواستم این موضوع را در کنفرانس خبری بگویم حالا فکر کردم اگر در خارج از نشست خبری بگویم بهتر است. امیدوارم این اتفاق تکرار نشود و سازمان لیگ نیز سخت گیری های لازم را نسبت به این موضوع داشته باشد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

رسمی/ کمیته استیناف حق را به استقلالی ها داد؛ قانون زیر بار هوچیگری تیم دوم پایتخت نرفت

پاسخ محمد نوری‌فر به بیانیه‌ی مداخله‌آمیز باشگاه رقیب/ در پرونده شکایت پدیده و ریزه اسپورت عدالت اجرا شده است؟!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در استقلال ماندم تا بهترین نتایج را بگیریم

ج فوریه 18 , 2022
به گزارش مشرق، سعید مهری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل تراکتور گفت: خداراشکر فصل خیلی خوبی را تا الان پشت سر گذاشته‌ایم و این روند را ادامه می‌دهیم تا آخر فصل قهرمانی را تقدیم هواداران کنیم.وی درباره اینکه گفته می‌شد از استقلال جدا می‌شود، تصریح...