محمد دانشگر: از اخلاق و سکوت من سوء استفاده می کنند؛ تا چند ساعت دیگر عازم امارات می شوم

محمد دانشگر

مدافع تیم فوتبال استقلال(تاج) سکوت خود را در قبال حواشی رخ داده طی چند روز اخیر و نرفتن به امارات شکست.

به گزارش استقلال نیوز، محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص اتفاقات رخ داده طی هفته های اخیر و اینکه چرا تیمش را در سفر به امارات همراهی نکرد، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

   

* دلیل نرفتن همراه تیم به امارات؟

من با استقلال به امارات نرفتم چون یکسری اتفاقات افتاد اما دلیلی نمی بینم در مورد این مسائل در رسانه ها صحبت کنم.

در خانواده هزار اتفاق می افتد ولی حرف ها نباید به بیرون برود. من صحبت هایم را به کادر فنی و مسئولان باشگاه استقلال زدم و حالا هم همه چیز حل شده و چند ساعت دیگر به اردوی تیم در دبی اضافه خواهم شد.

* شایعه شده شما از برخی باشگاه ها پیشنهاد دارید؟

من اهل بازارگرمی نیستم، هیچوقت از این راه ها به دنبال پیشرفت نبودم. شاید خیلی ها دوست داشته باشند با پیشنهادهایشان در چشم باشند ولی من از این اخلاق ها ندارم.

نمی دانم چرا مدتی است یک عده دوست دارند اخبار دروغ به مردم بدهند. از هواداران استقلال می خواهم هر خبری را باور نکنند. من هیچ پیشنهادی ندارم و این را هم بدون ترس می گویم حتی اگر به ضررم باشد. من بازیکن استقلال هستم و با باشگاه قرارداد دارم.

* شایعه شده شما به کادر فنی و مدیریت استقلال گفته اید به امارات نمی روید و می خواهید از این تیم جدا شوید؟

چون زیاد اهل حرف زدن نیستم از اخلاق و سکوت من سوء استفاده می کنند. برخی ها هر چه دلشان می خواهد می نویسند و بعضی ها هم همین اخبار دروغ را باور می کنند. من هرگز چنین حرفی به کادر فنی نزده ام و هر شخصی از جانب من چنین صحبتی انجام داده بی اخلاقی کرده است. مطمئن باشید از این به بعد ساکت نمی مانم و اگر درباره ام دروغ منتشر کنند آنها را معرفی می کنم.

* گفته می شود قرار است بعد از بازی با الهلال قراردادتان را فسخ کنید؟

این هم از همان اخبار دروغی است که با بی اخلاقی منتشر می شود. من بازیکن استقلال هستم، با این باشگاه قرارداد دارم و نمی توانم بی دلیل قراردادم را فسخ کنم.الان هم خودم و ذهنم را درگیر این مسائل نمی کنم و تمرکزم روی بازی با الهلال است.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین دوشنبه استقلال در دبی/ اولین تمرین آبی پوشان در امارات؛ تشکر مجیدی از مدیران الوصل

رشید مظاهری یک طرفه قرارداد خود با استقلال را فسخ کرد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرویز مظلومی: شرایط استقلال در دوبی مطلوب است؛ اگر می‌خواهید جدا شوید عالم و آدم را به دروغ مقصر نشان ندهید

س سپتامبر 7 , 2021
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) با رد ادعاهای مدیر برنامه‌های مظاهری گفت: من هیچوقت به رشید نگفتم که در لیست سیاه مددی هستی و به تو پولی نمی‌دهیم. به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفتگ...