محمد دانشگر: آرزوی بچگی من گلزنی در دربی بود؛ باید برد مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم

محمد دانشگر

مدافع جوان تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از آرزوهای بچگی من گلزنی در دربی بود که خوشحالم با این گل دل هواداران را شاد کردم.

 به گزارش استقلال نیوز، محمد دانشگر دفاع جوان تیم فوتبال استقلال، در گفتوگویی، در خصوص گلزنی در دربی و بازی حساس استقلال و تراکتور، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه متن این مصاحبه می خوانید:

          

* پس از گلزنی در دربی مردم مقابل خانه پدری ام تجمع کردند

پس از گلزنی‌ام در دربی 93، متوجه شدم مردم مقابل خانه پدری‌ام (در بوشهر) حضور پیدا کرده و به شادی پرداخته‌اند و بسیار شلوغ بود.

* متاسفانه درون پای من پلاتین است

مصدومیت مچ پای من خیلی قدیمی است و در دوران تیم ملی امید پایم دچار شکستگی شد و 9 ماه دوره درمانی داشتم؛ در دیدار با پیکان هم مچ پای من پیچید و چون در پای من در آن قسمت به جای استخوان آهن (پلاتین) است، مصدوم شدم و در اواسط بازی از زمین خارج شدم. بعد از آن هم که مشکلات پیش آمد و یک هفته‌ای دور از تمرین بودم، راستش کسی هم احوالم را نپرسید و خانه بودم.

* آرزوی بچگی من گلزنی در دربی بود

آرزوی بچگی من گلزنی در دربی بود؛ دیشب که با خانواده‌ام صحبت می‌کردم حرف خوبی مطرح شد. پنج سال قبل که استقلال می‌برد، من و برادرانم با موتور به خیابان می‌رفتیم و شاد بودیم اما الان من توانستیم باعث شوم که هواداران استقلال خوشحال شوند و مقابل خانه‌ام بروند و تشویق کنند.

* باید برد مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم

همه تیم تلاش کردند و سنگ تمام گذاشتند؛ من از این طرز فکر می‌ترسم که می‌گویند پرسپولیس را بردیم می‌رویم تراکتور را هم می‌بریم چون خیلی بازی خطرناکی و بسیار مهمی است و این‌که به صورت تک بازی برگزار می‌شود بسیار دشوار است.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ پرسپولیس ۶تایی شد؛ استقلال برای رفتن به فینال داور را هم به زانو در آورد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین جمعه صبح استقلال/ مجیدی باز هم تیم را تمرین نداد؛ استراحت دو روزه برای آبی ها!

ج آگوست 28 , 2020
تمرین تیم فوتبال استقلال بدون حضور مجیدی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.                 به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز(جمعه 7 شهریور 99) تیم فوتبال استقلال، بدون حضور سرمربی این تیما...