مجیدی آخرین استقلالی را هم شکست می‌دهد؟

به گزارش مشرق، مجیدی امسال ۳۴ امتیاز از مربیان استقلالی گرفته و حالا می خواهد رحمتی را هم ببردتا امتیاز سی و هفتم را هم از مربیان استقلالی بگیرد. او فقط نتوانست ساکت الهامی را ببرد و حتی در جام حذفی با پنالتی به او باخت اما از قلعه نویی و منصوریان و... ۴ امتیاز گرفت و حداقل یکبار هرکدام از مربیان استقلالی لیگ را برد تا در مجموع آمار خوبی مقابل آنها داشته باشد.

مجیدی می خواهد آلومینیوم اراک را هم با رحمتی ببرد و رکورد خود را بهبود ببخشد. او می داند که رحمتی پرسپولیس را از جام حذفی حذف کرد و تیم خوبی دارد. فرهاد به دنبال رکورد شکست ناپذیری در کل لیگ هم هست. رکوردی که فقط یک بار پرسپولیس در سال ۵۲ آن را کسب کرده و در لیگ برتر هرگز تکرار نشده است.

البته استقلال شنبه شب قهرمان شد اما می خواهد در بازی با نماینده اراک جلوی چشم تماشاگرانش جشن بگیرد و به همین دلیل بردن این بازی هم برای مجیدی اهمیت دارد. استقلال در بازی رفت با آلومینیوم یک بر یک مساوی کرده بود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نمی شود مجیدی را به اجبار در استقلال نگه داشت

چ مه 18 , 2022
به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده، بازیکن اسبق استقلال که همراه این تیم در رقابت های جام باشگاه های آسیا عنوان قهرمانی را بدست آورده، درباره قهرمانی استقلال دیدار با آلومینیوم اراک و شایعه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال اظهاراتی را مطرح کرد. توقع داشت...