ما از اول هم امیدی یه این‌ها نداشتیم؛ استقلال و خالی‌بندهای منفعت‌طلبی که هواداران را بازی دادند!

باشگاه استقلال(تاج)

یاشگاه استقلال(تاج) در خصوص شایعات پیرامون پرداخت طلب اسنراماچونی اطلاعیه گنگ و مبهمی صادر کرد. 

به گزارش استقلال نیوز، رسانه رسمی یاشگاه استقلال(تاج) در آخرین خبر خود مدعی شد، مذاکرات مدیران عامل همراه اول و باشگاه استقلال طی روزهای اخیر ادامه یافته و دو جلسه هم میان دکتر اخوان و دکتر فتح‌الله‌زاده برگزار شده و پیشنهادات باشگاه استقلال، به همراه اول ارائه شده است.

مذاکرات مستقیم میان مدیران عامل هر دو مجموعه ادامه دارد و باشگاه استقلال منتظر برگزاری جلسه هیات مدیره همراه اول جهت پیشبرد مسایل مشترک است.

به گزارش استقلال نیوز، بهتر نبود وقتی توانایی و عرضه مدیریت ندارید استعفا می‌دادید شاید شخصی دیگر با روابطی بهتر می‌توانست کاری کند؟

شش ماه زمان کمی نبود که دوستان شومن در دقیقه نود به دنبال پاچه‌خواری این و آن برای جور کردن مبلغی که در مقابل بدهی‌های سال‌های قبل سرخ‌ها با این تورم سرسام‌آور امروز باز هم رقمی نیست، به دریوزگی افتاده‌اند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

دو خبر کوتاه از استقلال/ مطالبات گابریل پین پرداخت شد؛ 10 فروردین مهلت قانونی پرداخت طلب استراماچونی!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس: خلاف مستند از مدیران استقلال و پرسپولیس رؤیت نکردم

س مارس 28 , 2023
به گزارش مشرق، محمدمهدی فروردین در خصوص اینکه چه دیدگاهی درباره اینکه دولت در زمان بدهی‌های خارجی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به کمک این دو باشگاه می‌آید اظهار داشت: تنها نقطه امیدی که درباره این دو باشگاه در آینده می‌بینیم بحث وارد شدن‌شان به بورس ب...