ماجرای عجیب تبلیغ رایگان استقلال برای همراه اول

به گزارش مشرق، یکی از نقدهای بیشماری که به مدیریت استقلال در فصل گذشته وارد است، به بحث اسپانسر و تبلیغ روی پیراهن این تیم برمی‌گردد. آنها تقریبا تا اواخر فصل تبلیغ همراه اول را روی پیراهن خود ثبت کردند اما هرگز نتوانستند بابت آن پولی از این اپراتور دریافت کنند.

خلاصه ماجرا از این قرار است که با اتمام لیگ بیست و یکم مصطفی آجورلو به دنبال تمدید ادامه همکاری با همراه اول بود اما روی رقم نهایی – ۱۶۰ میلیارد تومان مدنظر باشگاه استقلال بود اما همراه اول روی ۱۲۰ میلیارد تومان نظر داشت - به توافق نمی‌رسند.

علی فتح‌الله‌زاده هم بعد از حضور در رأس مدیریت باشگاه پیگیری همین مساله می‌شود اما آن را به سرانجام مشخصی نمی‌رساند و با وجود پایان یافتن مدت قرارداد با همراه اول، دستور می‌دهد همچنان این تبلیغ روی پیراهن تیم باقی بماند تا مدیران همراه اول در عمل انجام شده قرار گرفته و مجبور به همکاری دوباره شوند اما این ترفند جواب نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

قربان‌زاده: برای گفتن حقیقت هیچ ملاحظه‌ای ندارم/ در گذشته با لابی وارد هیئت‌مدیره می‌شدند

شب گذشته حسین قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی سازی با حضور در برنامه فوتبال برتر درباره این ماجرا، اینگونه توضیح داد: «قرار بوده مصطفی آجورلو قراردادی ببندد و رقم های نجومی پیشنهاد داده که قبول نشده است. علی فتح‌الله‌زاده هم آمده و قرارداد منعقد نشده و در دوره کریمی هم همینطور.»

گفتنی است تلاش‌های حجت کریمی بعد از انتخابش به عنوان سرپرست باشگاه و پیگیری‌هایش از نهادهای مختلف مثل مجلس و وزارت ورزش در حالی بی‌نتیجه ‌ماند که قربان‌زاده روایت بسیار جالبی درباره این ماجرا دارد: «استقلال بابت تبلیغاتی که برای همراه اول داشت یک ریال هم دریافت نکرد. به دلیل اینکه قراردادی وجود نداشت و مدیرعامل همراه اول هم قبول نمی کند.»

نکته جالب اینجاست که در تمام این مدت مدیران استقلال فکر می‌کردند که از همراه اول طلب دارند و حتی بازیکنان این تیم به خاطر همین باور در اواخر فصل روی نام این اسپانسر را گرفتند اما حالا رییس سازمان خصوصی سازی می‌گوید هیچ مطالبه‌ای برای آبی‌ها وجود ندارد و آنها تبلیغ رایگان انجام داده‌اند: «ما روی عدد ۵۳ میلیارد تومان به توافق رسیدیم اما هیئت‌مدیره همراه اول این را قبول نکرد.مثل این است که برای استقلال یک فصل بدون تبلیغ بوده و با پیراهن سفید در زمین حاضر شده است.»

منبع: فوتبالی

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزینه استقلال در یک قدمی فولاد خوزستان

س جولای 18 , 2023
به گزارش مشرق، بعد از جدایی محمد نادری از استقلالی‌ها در لیگ بیستم و حضور در فوتبال ترکیه و تیم آلتای اسپور، این مدافع ۲۶ سال در دو فصل اخیر همواره یکی از بازیکنانی بوده که در آستانه بازگشت به فوتبال ایران و استقلال بوده است. نادری که در ابتدای فص...