ماجرای استقلالی شدن بیرانوند از زبان شکارچی هاشمی نسب

به گزارش مشرق، مهدی هاشمی‌نسب ۴ گل پشت سر هم با پیراهن پرسپولیس به استقلال زد و بعد از رفتن به جمع آبی‌ها هم در اولین دربی خود موفق شد به پرسپولیس گل بزند. با وجود گذشت بیشتر از ۲۰ سال از آن انتقال هنوز هم خیلی‌ها در خصوص آن صحبت می‌کنند و هروقت هاشمی‌نسب در هر پست و سمتی روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرد، حواشی زیادی رخ می‌دهد. هرچند علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در آن مقطع بود اما یکی از مؤثرترین افراد در آبی پوش شدن مهدی هاشمی نسب، علی نظری جویباری بود. معاون و سرپرست سابق استقلال، مهدی هاشمی نسب را به خانه اش دعوت کرده و سپس چک صد میلیون تومانی به او داده و امضا را از ستاره پرسپولیس می گیرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه پرسپولیس به جدایی بیرانوند

علی نظری جویباری در شرح ماجرا می گوید: «همزمان که با مهدی مشغول مذاکره بودم به پسرم اشاره کردم با دوربین شخصی اش فیلم بگیرد. مهدی یک مقدار معترض شد که چرا فیلم می گیرد؟ گفتم بچه است دیگر! تازه دوربین خریده و از زمین و آسمان فیلم می گیرد و مطمئن باش فیلمی از تو نمی گیرد که منتشر کند و ... که در نهایت مهدی، استقلالی شد و آن فیلم هم جایی منتشر نشد.»

علی نظری جویباری اما در خصوص مذاکره سال ۱۳۹۴ با علیرضا بیرانوند برای پوشیدن پیراهن استقلال می گوید: «همه چیز تقریبا تمام شده بود. البته پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال اسم سیدمهدی رحمتی را به عنوان گزینه اول و علیرضا بیرانوند را به عنوان گزینه دوم به ما داده بود. من با علیرضا بیرانوند مذاکره کردم و حتی پیشنهاد مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای ۳ سال را به او دادم. علیرضا آن زمان دروازه بان نفت تهران بود و اصلا هم چانه نزد. ظرف ۵ دقیقه توافق کردیم چون خودش هم استقلالی بود و ... اما در ادامه وقتی رحمتی با استقلال قرارداد بست با توجه به شرایط و تجربه آن زمان رحمتی مشخص بود که اولویت دروازه بانی تیم او بود. با این وجود مطمئن شدم بیرانوند استقلالی است.»

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افشاگری وکیل بیرانوند درباره علت اصلی فسخ با پرسپولیس

د جولای 3 , 2023
به گزارش مشرق، سلیمانی درباره علت تصمیم‌ غیرمنتظره علیرضا بیرانوند توضیح کامل را می‌دهد. جالب اینکه او عقیده دارد فسخ کردن باشگاه پرسپولیس از سوی موکلش کاملا قانونی و به واسطه خلف وعده‌های باشگاه سابق علیرضا بوده است. سلیمانی همچنین پیشنهاد استقلا...