لطیفی: استقلال در فاز تدافعی تعادل ندارد

به گزارش مشرق، علی لطیفی در خصوص پیروزی استقلال برابر تراکتور تبریز، اظهار داشت: خوشبختانه با چینش خوب نفرات در زمین توانستیم به پیروزی مهمی دست یابیم. این استقلالی که در این چند هفته می‌بینیم بوی قهرمانی می‌دهد. تیم توانست از هر موقعیتی که برایش پیش آمده استفاده کند و خوشبختانه بازیکنان می‌دانند که هر بازی حکم قهرمانی دارد. امیدوارم در هفته‌های آینده نیز استقلال نتایج خوبی بگیرد و صدر جدول را از دست ندهد.

وی درباره نقاط قوت استقلال در بازی، گفت: نقاط قوت استقلال این است که در فاز هجومی می‌تواند بهتر عمل کند و در بازی شاهد بودیم تیم توانست ۷ یا ۸ موقعیت حساس ایجاد کند که این یک نکته مثبت است. ولی نقطه ضعف استقلال در خط دفاعی تیم است که هنوز در بین خطوط دفاعی تیم تعادل ایجاد نشده که می‌تواند برای استقلال خطر محسوب شود.

پیشکسوت استقلال در مورد سیستم هجمومی جواد نکونام در این چند هفته اخیر، یادآور شد: استقلال از اول فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت ولی اکنون بازیکنان تیم با تاکتیک‌های نکونام هماهنگ شده‌اند. خوشبختانه استقلال در هر پستی بهترین بازیکنان را دارد که می‌توانند به نکونام کمک کنند.

لطیفی در خصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند به قهرمانی لیگ برسد؟ خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که قهرمان لیگ در ۵ هفته پایانی مشخص می‌شود. ولی شک نکنید همه تیم‌ها در نیم فصل دوم نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنند تا بتوانند به قهرمانی برسند. مثلث قهرمانی لیگ تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان هستند. سپاهان با توجه به کسر امتیاز و جریمه در آسیا از لحاظ روحی افت کرد. امیدوارم استقلال با همین روند خوب بتواند قهرمان نیم فصل لیگ شود.

وی در خصوص دعوت سه بازیکن استقلال به تیم ملی، بیان کرد: جای تعجب دارد که ابوالفضل جلالی در فهرست تیم ملی برای انتخابی جام جهانی نیست. شک ندارم او می‌تواند در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند. قطعا جای جلالی در تیم ملی کشورمان خالی است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ملی‌پوش سابق استقلال طلبش را بخشید

پ نوامبر 16 , 2023
به گزارش مشرق، علیرضا رضایی در حاشیه بازی ایران و هنگ کنگ در مورد شرایط خودش در باشگاه گفت: با توجه به وضعیتی که بود نمی توانم تا نیم فصل بازی کنم و در نیم فصل باید از بین گزینه‌هایی که هست انتخابی داشته باشم. از زندی و دقیقی در تیم شمس آذر تشکر می‌...