لاپوشانی به سبک باشگاه استقلال/ سلطانی دوستانه از باشگاه جدا شد!

باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با انتشار متنی، دلیل جدایی امیر سلطانی معاون پیشین باشگاه استقلال را تشریح و شایعات منتشر شده در فضای مجازی را کاملا تکذیب کرد!

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال با انتشار متنی اخبار مرتبط به جدایی معاون پیشین این باشگاه را رد و توضیحاتی در مورد این جدایی اعلام کرد که در ادامه می خوانید:

* امروز خبری در محافل ورزشی نشر شد مبنی بر ارتباط داشتن جدایی امیر سلطانی معاون پیشین ورزشی استقلال با فیش های واریزی غیر واقعی برای میلیچ و دیاباته که باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرده و در این خصوص چنین توضیح می دهد که جدایی سلطانی از استقلال ارتباطی با این فیش ها نداشته است.

امیر سلطانی

* جدایی معاون پیشین ورزشی استقلال کاملا به صورت مسالمت آمیز و دوستانه بوده و باشگاه استقلال گلایه ای از نحوه همکاری سلطانی نداشته است.

* از فعالان عرصه رسانه تقاضا داریم در تنظیم خبر و گزارش به نوعی عمل نمایند تا آبروی افراد بی دلیل به خطر نیفتد.

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال در حالی با چنین متنی افکار عمومی را به تمسخر گرفته است که طی روزهای گذشته تمامی افراد نزدیک به سرمربی این تیم با حکم احمد سعادتمند از این باشگاه اخراج شده اند و گمانه زنی ها نشان می دهد که شکاف میان سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال بسیار عمیق شده است.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ برای اولین بار وعده سعادتمند عملی شد؛ افراد نزدیک به مجیدی از باشگاه حذف شدند!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امسال که هیچ، سال بعد هم استقلال قهرمان نمی‌شود

ج مه 1 , 2020
به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی عقیده دارد بازیکنان این تیم در گذاشتن پست مشترک علیه مدیریت باشگاه در اعتراض به مسائل مالی اشتباه بوده است. گفتگوی او را می‌خوانید.بازیکنان استقلال در اقدامی مشترک پستی در اینستاگرام خود منتشر کردند و به شدت مدیریت باشگاه ...