قهر فکری پس از باخت استقلال+فیلم

به گزارش مشرق؛ محمود فکری بعد از  شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: جا دارد به تیم سپاهان بابت این برد تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. نمی‌دانم چرا بازیکنان ما تمرکز نداشتند هر چند دلایلش را خودم می‌دانم. امروز گل‌های خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم که کار را سخت کرد. در بازی که در هر دو نیمه می‌شد به گل برسیم و حتی با برد بیرون بیاییم بچه‌گانه رفتار کردیم و ۳ امتیاز مهم را از دست دادیم. در مجموع به تیم سپاهان خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص اینکه آیا بهتر نبود به جای ۳ مدافع از ۴ بازیکن استفاده می‌کرد گفت: خدا را شکر که بازی را باختیم و دوباره سوال های کارشناسانه شروع شد. زمانی که تیم ما می‌برد کسی سوال نمی رسد ولی وقتی می‌بازیم سوال‌ها همه به این سمت و سو می‌رود. همانطور که گفتم امروز روز بد مدافعان ما بود و تمرکز نداشتیم. خیلی تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم ولی دلایل مختلفی می‌تواند باعث شود تمرکز بازیکنان به هم بریز و دیدید که بازی حساس را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در هر بازی شاهد تغییرات در تیم استقلال هستیم گفت: خیلی ممنون، خسته نباشید می‌گویم و من از شما تشکر می‌کنم. فکری با بیان این جمله سالن کنفرانس خبری را ترک کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیژن طاهری: بازی ندادن به ریگی یک کج‌ سلیقگی است؛ مربی استقلال نباید وارد فضای کُری خوانی شود

ی فوریه 14 , 2021
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: من نمی فهمم چرا بازیکنی که یک روز عصای دست استراماچونی و فرهاد مجیدی بوده باید با کج سلیقگی روی نیمکت بنشیند! به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو سابق کادر فنی باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ...