فرشید سمیعی: استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است؛ داور دربی عملکرد خوبی نداشت

فرشید سمیعی

سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال(تاج) گفت: ما حتما شکایت خود را از قضاوت حیدری به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد.

            

به گزارش استقلال نیوز، دکتر فرشید سمیعی سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال(تاج) صبح امروز در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه پیرامون داوری و حواشی دربی پایتخت، حذف از آسیا و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست در دربی

این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان خوب ما و آقای ساپینتو و همکارانش کم نمی‌کند. استقلال نمایش خوبی را در دربی ارائه کرد و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌شد پیروز میدان باشیم. بد شانس بودیم. امسال ما مشکلات بسیار و سختی‌های زیادی داشتیم ولی با وجود همه این سختی‌ها و حواشی مختلفی که داشتیم، این تیم هنوز در کورس قهرمانی است و این بسیار ارزشمند است. بابت نتیجه دربی از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و این قول را می‌دهیم که برای هر دو جام تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم. به تیم و کادرفنی استقلال ایمان داریم و مطمئن هستیم با حمایت هواداران به موفقیت می‌توانیم برسیم. به تیم خوب خودمان بابت تلاششان خدا قوت می‌گویم.

* حذف استقلال از آسیا

این موضوع درست نیست. اظهارات و گمانه زنی‌هایی که در این خصوص در رسانه‌های مختلف و‌ فضای مجازی مطرح می‌شود، به خاطر نداشتن اطلاعات درست است. استقلال همه موارد لازم پنج گانه را بارگذاری کرده و هنوز هیچ جلسه‌ای برای تصمیم گیری برگزار نشده و مشخص نیست چه تیم‌هایی مجوز حضور در آسیا را کسب می‌کنند. بررسی مدارک هنوز آغاز نشده است. همه پیگیری‌ها را انجام داده و می‌دهیم. از هر روزنه و شانسی که باشد، استفاده می‌کنیم.

* داوری دربی..

داوری عملکرد خوبی نداشت. دادن کارت زرد اشتباه(به تشخیص کارشناسان متعدد) به مدافع میانی تیم آن هم قبل از دقیقه ۲۰ مسابقه، یعنی استرس و با ترس بازی کردن در دقایق طولانی باقی مانده. در یک صحنه هم که تصاویرش منتشر شد، پیراهن چشمی کاملا کشیده شد و یک پنالتی صد درصدی گرفته نشد. خیلی از خطاهای اطراف محوطه جریمه و میانه میدان می‌شد اصلا اعلام نشوند. خیلی از خطاها اشتباه اعلام شد و روی روند تهاجمی ما اثر گذاشت. حتی خطایی که منجر به گل پرسپولیس شد هم خطا نبود. با این وضعیت داوری و توقف مداوم بازی با سوت‌های داور، ریتم تیمی ما بارها آسیب داد. ما حتما شکایت خود را از قضاوت حیدری به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد. برای یک داوری عادلانه، var یک قسمت از این پروسه است و باید همزمان به دنبال تربیت و آموزش داوران جوان برای انجام این پروسه به نحو عالی باشیم که اگر این موارد انجام نشود، بعید بدانم var به تنهایی حلال همه مشکلات باشد.

اخبار استقلال ایران


مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ حواشی دربی نود و نهم: عصبانیت شدید ساپینتو از عملکرد داور؛ درخواست یامگا رد شد!

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ ماموریت پیام حیدری به بهترین نحو انجام شد؛ استقلال به هیچ وجه مستحق باخت نبود

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ پاکسازی ورزشگاه آزادی بعد از دربی

د آوریل 24 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ پاکسازی ورزشگاه آزادی بعد از دربی ...