فردی که ایمیل‌های آمانوف را پاک کرد شناسایی شد؟

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال دوباره از طرف فیفا حکم محرومیت گرفته و این‌بار به خاطر عدم پرداخت مطالبات عزیزبک آمانوف باید ۲۵میلیارد تومان بپردازد و تازه شاید هزینه پرداخت دستمزد وکیل این بازیکن ازبکستانی هم بر گردن استقلالی‌ها بیفتد.

پس از این‌که اتفاق فوق به وقوع پیوست، استقلالی‌ها مدعی شدند یک نفر ایمیل‌های عزیزبک آمانوف را از روی سیستم باشگاه پاک کرده تا استقلال در جریان این مسئله نباشد و همین اتفاق نقش مهمی در محکوم شدن طرف ایرانی ایفا کرده است!

پیگیری‌ها نشان می‌دهد پیرامون ماجرای ایمیل‌ها، انگشت اتهام به سوی فردی در باشگاه استقلال نشانه رفته شده که حالا دیگر سمتی در جمع آبی‌ها ندارد اما پارسال برای مقطعی تحت عنوان یکی از مترجمان باشگاه با استقلال همکاری می‌کرد. البته حتی اگر حرکت او اثبات هم شود، پیگیری و محروم کردنش صورت‌مسئله را پاک نمی‌کند و استقلال باید هرچه سریع‌تر به فکر ارسال لایحه دفاعی جهت دادگاه تجدید نظر باشد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتقاد باشگاه استقلال از دبیرکل فدراسیون فوتبال

ی سپتامبر 3 , 2023
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سرپرست سازمان لیگ، به رفتارهای خارج از قانون دبیرکل فدراسیون در ماجرای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال اعتراض کرد. این باشگاه اعلام کرد: استقلال بلافاصله پس از دریافت نامه فیفا مبنی بر پرداخ...