فراز کمالوند از استقلال جدا شد

فراز کمالوند

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) با موافقت فرهاد مجیدی و اجازه احمد مددی از این تیم جدا شد.

به گزارش استقلال نیوز، فراز کمالوند که حالا باید گفت مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از توافق با مسئولان تیم سایپا و با اجازه فرهاد مجیدی و احمد مددی، سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال از این تیم جدا شد.

فراز کمالوند چند سال هیچ پیشنهادی از تیم های لیگ برتری نداشت اما در کمال تعجب با حضور چند هفته ای در استقلال چند تیم های لیگ برتری از جمله سایپا خواهان به خدمت گرفتن او شدند و متاسفانه کمالوند تا پیشنهاد مالی مناسب را در جیب دید، با شعار دوستی من و فرهاد همچنان پابرجاست، جدایی از استقلال را انتخاب کرد.

منکر زحمات فراز کمالوند در این مدت نیستیم و قطعا حضور او تاثیر بسیاری در نتایج استقلال داشت اما این ادعا که فرهاد مجیدی بدون او به بن بست خواهد خورد را از پایه پوچ، بی اساس و مضحک می دانیم.

استقلال نیوز برای فراز کمالوند در ادامه مسیر فوتبالی اش آرزوی موفقیت دارد اما امیدواریم ایشان در آینده حسرت این پیمان شکنی و جدایی بد موقع را نخورد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

استقلال پیج/ پست فراز کمالوند در خصوص همکاری با فرهاد مجیدی (16 اسفند)

فراز کمالوند: نمی خواهم در حق شاهین نامردی کنم؛ دنبال رضایت دلی مسئولان باشگاه بوشهری هستم

فراز کمالوند: حضور در پرافتخارترین تیم آسیا باعث افتخارم است؛ مدیران شاهین حقیقت را به مردم بوشهر بگویند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برای منافع ملی باید برنامه لیگ را تحمل کنیم

ی مه 2 , 2021
به گزارش مشرق، مهدی تارتار درباره شرایط تیم پیکان در وقفه ایجاد شده لیگ برتر عنوان کرد: شرایط فنی تیم ما خوب است. با وجود تعطیلی پیش آمده به خاطر بازی های لیگ قهرمانان آسیا اما سعی کردیم بازیکنان از نظر فنی در شرایط خوبی باشند. برنامه های تمرینی مان...