فراخوان تجمع مسالمت آمیز استقلالی ها؛ استعفای دسته جمعی هیات مدیره خواسته آبی دلان

استقلال نیوز

صفحات هواداری باشگاه استقلال در پی تبعیض های گسترده دولت، وزارت ورزش و همچنین بی کفایتی هیات مدیره این باشگاه فراخوان تجمع مقابل باشگاه را منتشر کردند.

به گزارش استقلال نیوز، هواداران تیم استقلال که از رفتارهای خصمانه وزارت ورزش و مسئولین دولتی جان به لب شده اند با انتشار پستی خواهان برگزاری تجمع مسالمت آمیز در مقابل باشگاه استقلال شده اند.

هواداران استقلال که در این سالها بازیچه دست مسعود سلطانی فر و آقازاده ایشان شده اند دیگر توان مشاهده نابودی تیم خود را ندارند.

آنها بارها از طریق مختلف از مسئولین کشوری خواهان برخورد با مسببین وضعیت بد باشگاه خود شدند اما متاسفانه گوشی برای شنیدن صدای اعتراض آنها وجود نداشت.

حال در صفحات مجازی فرخوان تجمع مسالمت آمیز را اعلام کرده و استعفای هیات مدیره و مدیرعامل بی کفایت را هدف خود از این تجمع عنوان کرده اند.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ غفوری قربانی "جماعت" لاشخور؛ جرم کاپیتان آبی ها مردمی بودن

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هوادار با این مدیریت چه انتظاری از استقلال دارد؟

ش فوریه 6 , 2021
به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی در خصوص دیدار شب گذشته استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: بازی شب گذشته دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول استقلال به خاطر سبک بازی حریف موقعیت چندانی خلق نکرد اما در نیمه دوم کاملاً سوار بر کار شد و انگیزه پیروزی در چهره بازیک...