فدراسیون فوتبال پاسخ سرپرست سابق باشگاه استقلال را داد

به گزارش مشرقِ، حجت کریمی، سرپرست سابق مدیرعاملی باشگاه استقلال به تازگی در گفت و گویی مدعی شده است مهدی تاج و یک نفر دیگر مسبب حذف این تیم از آسیا هستند.

برهمین اساس امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: کمیته مجوز فدراسیون فوتبال در ماههای گذشته به شکل فشرده و دقیق پیگیر وضعیت‌ باشگاهها بود و ساعات متمادی با حضور نمایندگان آنها جلساتی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه وضعیتی که در مسیر صدور مجوز باشگاهها در سال قبل تر رخ داده بود و به تعلیق کمیته صدور مجوز انجامید، هرگونه ارائه اطلاعات مخدوش از سوی کمیته ذیربط در فدراسیون به کنفدراسیون باعث محرومیت و تعلیق کل فوتبال ملی و فدراسیون آن‌هم به مدت سه سال می شد.

علوی درباره اظهارات منتسب به مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: به صورت حتم کریمی دلایل عدم حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را می داند اما حتما به زودی در نشستی با وی در فدراسیون، کلیه جزییات مرتبط به استحضارش می رسد و اگر توضیحاتی هم مدنظرش است با فدراسیون مطرح خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

یک دیدگاه برای “فدراسیون فوتبال پاسخ سرپرست سابق باشگاه استقلال را داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اصولی: اگر مدرک مجعول به AFC می‌فرستادیم کل فوتبال‌مان تعلیق‌می‌شد

ج جولای 14 , 2023
به گزارش مشرقِ، احسان اصولی درمورد راهکارهای فدراسیون فوتبال برای مقابله با دلالی، اظهار داشت: یکی از مواردی که در فوتبال بسیار محل بحث بوده و مدتی است با تاکید ریاست و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقابله با آن بسیار مدنظر قرار گرفته، دلالی در ف...