فتحی: کار شفر حرفه‌ای نبود

امیرحسین فتحی در حاشیه بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان درباره وضعیت ادامه همکاری با  دستیاران خارجی وینفرد شفر گفت: دستیاران خارجی هم همانند آقای شفر هستند و فرقی ندارد. بدنساز خارجی نمی‌خواهد با ما باشد و دو دستیار خارجی دیگر فعلا در اختیار باشگاه هستند. 

فتحی درباره اینکه او با شفر تماس گرفته بود و این سرمربی باتوجه به خبر برکناری‌اش تصمیم گرفت در تمرین استقلال حاضر شود گفت: نمی‌شود اسم این حرکت را لجبازی گذاشت شاید خوب متوجه نشدند. ما به ایشان گفته بودیم، اطلاع داده بودیم، هم از طیق واتس‌اپ به ایشان گفتیم و پیام را هم دیدند. به نظرم کار حرفه‌ای نکردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اعتراض هواداران در ابتدای بازی به تصمیم گیری وی گفت: هواداران حق دارند، آنها همیشه حامی ما بودند، صبوری کنند که استقلال هم این فصل و هم فصل آینده بهترین تیم خواهد بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نخستین نشست خبری فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی

چ مه 1 , 2019
‌به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش مقابل استقلال خوزستان در مورد شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: طبیعتاً با باخت مقابل پدیده شانس ما کم شده است، اما فوتبال همیشه با اعجاز و امید همراه است. امیدوارم همان‌طور که در هفته‌های گ...