غیبت عضو هیئت مدیره در تصمیمات کلان باشگاه استقلال +عکس 

به گزارش مشرق، روز ۱۶ دی سال گذشته بود که علی آقا محمدی فرد سرشناس و با نفوذ که سابقه سالها حضور در این باشگاه را دارد به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد اما از آن روز تا امروز اثری از این فرد سرشناس در تصمیمات کلان باشگاه استقلال دیده نمی شود.

شاید آن روزها با توجه به سوابق این فرد در باشگاه استقلال و نفوذی که دارد پیش بینی می شد وی اولین نفری باشد که به اختلاف خطیر و نکونام ورود کند اما با پیگیری های خبرنگار آنا مشخص شد وی در نشست های هیئت مدیره باشگاه استقلال هم شرکت نمی کند و حتی پای نامه آخرین صورت های مالی باشگاه استقلال را هم امضا نکرده است.

پیش از این هم در مراسمی با عنوان نخستین اجلاس ملی ورزش و تجارت و کسب و کارهای نوین که با حضور علی آقا محمدی برگزار شد از وی درخواست کردیم که پیرامون باشگاه استقلال و حضورش در هیئت مدیره این باشگاه صحبت کند اما وی اعلام کرد تمایلی به صحبت درباره استقلال ندارد و هنوز به موضوعات این باشگاه ورود نکرده است.

غیبت عضو هیئت مدیره در تصمیمات کلان باشگاه استقلال +عکس 

در نامه فوق نیز که در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ صورتجلسه شده علی خطیر،مهدی افضلی( رئیس هیئت مدیره)، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده نامه صورت های مالی را امضا کرده اند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خبر امید بخشی که به اردوی استقلال رسید

چ آوریل 3 , 2024
به گزارش مشرق، خبرهای موثقی وجود دارد که می گویند بعد از صدور بیانیه از سوی باشگاه استقلال در مورد عدم حضور ملی پوشان استقلال در ترکیب تیم ملی امیر قلعه نویی خیلی ناراحت شد و حتی می خواست رای به بازگشت ملی پوشان استقلال به تهران دهد! اتفاقی که یک با...